וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקי ג'רווייס ינחה שוב את גלובוס הזהב - סופית

16.11.2011 / 23:23

אחרי שבועות של שמועות, כוכבי הוליווד נכנסים למקלטים: ג'רווייס יהלום בהם שוב בפעם השלישית ברציפות בטקס הקרוב

ריקי ג'רווייס ינחה את טקס פרסי גלובוס הזהב בפעם השלישית ברציפות, כך אישר היום (רביעי) תא הכתבים הזרים בהוליווד, המעניק את הפרס. ג'רווייס עמד במוקד שמועות רבות בשבועות האחרונים לאחר שהתא התלבט אם לקרוא לו שוב לתפקיד, לאחר המהומה שעורר בהוליווד בפעמיים הקודמות, עת עלב בכוכבים רבים, מג'וני דפ ועד מל גיבסון.

תזכורת: ריקי ג'רווייס בשיאו

ג'רווייס הבריטי, ללא ספק אחד האנשים המצליחים בעולם, לא רצה בתחילה לשוב לתפקיד, אולם בשבועות האחרונים התרצה לאחר לחץ של רשת NBC, המשדרת את הטקס שיתקיים השנה ב-15 בינואר. ג'רווייס כבר הספיק לצייץ בדיחה אחת מוצלחת בטוויטר שלו: "אמרתי לבילי קריסטל (שינחה את האוסקר הקרוב - מ.ו) שכדאי לו שלא להשתמש בבדיחות השואה שלי. הוא הסכים". ג'רווייס גם צירף תמונה להוכחת קיום הפגישה.

ג'רווייס בן ה-50 החל את הקריירה בכלל כמוזיקאי ואז כמנהל להקות, בהן סווייד לתקופה קצרה. לאחר מכן פנה לכתיבה ויצר את "המשרד", הפורמט המצחיק שנמכר לארה"ב, שם הפכה ללהיט מקומי ולעוד מדינות, בהן ישראל. ג'רווייס עומד מאחורי הצלחות טלוויזיוניות נוספות, בהן "ניצבים" ועוד. באחרונה השיק סדרה חדשה, "Life's Too Short" עם שותפו היצירתי, סטיבן מרצ'נט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully