וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה לסרט החבובות

20.11.2011 / 13:53

מאז הופיעו על המסך לראשונה לפני 35 שנה, צברו 'החבובות' מליוני מעריצים מסביב לעולם. עכשיו חוזרת החבורה למסך הגדול לסרט מצחיק, כיפי ומפתיע.

יח"צ - חד פעמי

בבתי הקולנוע החל מ-8.12.11

תקציר הסרט

בזמן חופשה בלוס אנג'לס, וולטר, המעריץ הכי גדול בעולם של החבובות, אחיו גארי (ג'ייסון סיגל) וחברתו מארי (איימי אדאמס) מסמולטאון מגלים תכנית נבזית של איל הנפט טקס ריצ'מן (כריס קופר) למחוק את תיאטרון החבובות מעל פני הקרקע למען קידוחי הנפט שלו. כדי לביים את אירוע ההתרמה הכי גדול מאז ומעולם, שיאפשר להם להשיג את 10 מיליוני הדולר הדרושים להצלת המקום, וולטר, מארי וגארי עוזרים לקרמיט לאחד את החבובות, שמצאו בינתיים עיסוקים אחרים בחייהם: פוזי מופיע בקזינו, מיס פיגי היא עורכת ווג הצרפתי למידות גדולות, חיה בסדנא לעצבים, וגונזו הוא כנראה האינסטלטור הכי מבוקש בעולם.

כוכבי הסרט:

קרמיט הצפרדע

קרמיט הצפרדע
מאז שהופיע בפעם האחרונה, מקפיד קרמיט לחיות חיים נוחים ושקטים "הסכמתי להשתתף בסרט כי הבטיחו לי תפקיד דרמטי. מי שיצפה בסרט יגלה צדדים שלי שעוד לא נראו, ואני לא מדבר רק על זוויות צילום" מספר קרמיט.
קרמיט הוא ה'דבק' של החבובות, ובסרט הזה הוא לוקח על עצמו תפקיד משמעותי ומאתגר, לאחד את החבובות מצד אחד ולעצור את איל הנפט החמדן מלהרוס את התיאטרון.

מיס פיגי

הדיווה של החבובות, היא כיום עורכת מגזין 'ווג' למידות גדולות, שחולקת את תובנותיה על אופנה עם קוראים מכל העולם. כשקרמיט מגיע אליה ומציע לה להצטרף לאיחוד של החבובות, היא לא 'קונה' את זה- היא חושבת שהוא מגיע כי הוא מאוהב בה, והיא האחרונה שתגיד לו לא... "זה תפקיד שנועדתי לו", מעידה מיס פיגי על עצמה "זו דמות עוצמתית, מלאת ביטחון, כריזמתית, מדהימה, גיבורה אמיתי שזוכה בליבו של הצפרדע שלה".

וולטר

הפנטזיה הגדולה ביותר של וולטר הייתה לפגוש את החבובות. כיוון שהוא בעצמו בובה, הוא מזדהה איתם ורואה בהם את היצורים הקרובים ביותר אליו. "בסה"כ רציתי לפגוש את החבובות, וכשפגשתי את קרמיט הוא היה זקוק לי כדי שאעזור לו לאחד את החבובות ולהציל את התיאטרון. אני מאמין שזו המשימה של חיי. יותר נכון, אלו חיי." וולטר לא האמין שהוא זוכה לפגוש את הגיבור של חייו, ועוד לעזור לו לאחד את החבובות. "אני בהחלט יכול לחלק את חיי ללפני ואחרי

גארי ומארי

גארי אחיו של וולטר, שנקרע בין הנאמנות הנצחית שלו לאחיו, לבין אהבתו לחברתו המתוקה מארי. בנסיעה המשותפת ללוס אנג'לס, הוא נאלץ לתמרן בין שניהם.

מארי חברתו של גארי, שמרגישה בנסיעה קצת כמו גלגל שלישי בינו לבין וולטר. היא חיכתה בציפייה רבה לנסיעה הזו ללוס אנג'לס, אבל מהר מאוד היא מבינה שמחכה לה הרפתקה אחרת לגמרי.

כוכבים נוספים:

בסרט תפגשו גם את מיס פיגי, פוזי, ג'ונזו, סקוטר, דוד דדלי , בובו והרבה חברים אחרים .

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • החבובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully