וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס פרסי הטלוויזיה: "נבלות" מובילה במספר המועמדויות

אמילי גרינצווייג

20.11.2011 / 15:58

המיני-סדרה של HOT מועמדת לששה פרסים בטקס. חמש מועמדויות ל"בלו נטלי" ו"פלפלים צהובים". HOT עם 30 מועמדויות, קשת עם 23, yes עם 18. "כוכב נולד" - בחוץ

"נבלות", המיני-סדרה המבוססת על הנובלה של יורם קניוק היא המובילה במספר המועמדויות לטקס פרסי הטלוויזיה שעורכת האקדמיה לקולנוע וטלוויזיה מדי שנה. הסדרה, ששודרה ב-HOT, מועמדת לפרס המיני-סדרה הטובה ביותר וכן לפרסי הבימוי, התסריט ופרסי המשחק עבור יהורם גאון, יוסי פולק ונועה ברקאי. כמו כן, הסדרה מועמדת בשמונה קטגוריות טכניות, בהן צילום, ניהול אמנותי, פסקול ומוזיקה מקורית. HOT מובילה את המירוץ עם 30 מועמדויות, קשת אחריה עם 23. yes עם 18 מועמדויות ורשת עם 9.

"בלו נטלי" של yes מועמדת לחמישה פרסים בטקס, בהם סדרת הדרמה הטובה ביותר, הבימוי, התסריט ופרסי המשחק עבור צביקה הדר ואלונה איב. "המשרד" של חברת הלווין מועמדת לחמישה פרסים: הסדרה הקומית הטובה ביותר, הבימוי, התסריט ופרסי משחק עבור מלי לוי ודביר בנדק. מתמודדת בולטת נוספת של החברה היא "אבודים באפריקה" שמועמדת לארבעה פרסים: המיני סדרה הטובה ביותר, התסריט ופרסים עבור השחקנים צחי גראד ורותם סלע. "פלפלים צהובים" של קשת מועמדת גם היא לחמישה פרסים בהם פרס לסדרת הדרמה הטובה ביותר, פרס התסריט, פרס הבימוי וכן פרסי משחק לעלמה זק ויוסי מרשק.

מי מהמר נגד גיא פינס?

הטקס השנה מזמן כמה קרבות מעניינים: בתחום הריאליטי יתמודדו זו מול זו "האח הגדול", "היפה והחנון", "הישרדות", "רוקדים עם כוכבים" ו"מאסטר שף" - "כוכב נולד" לא מתמודדת באופן די מפתיע. בקטגורית תוכניות האקטואליה מתמודדות מהדורת חדשות 2, "המקור", "היום שהיה", "עובדה" ו"לונדון וקירשנבאום" - ללא המהדורה של חדשות 10. בקטגורית מגזיני הבידור והפנאי ינסו חדשות הבידור, "הכל תרבות", "העולם הבוקר", ו"פסקול ישראלי" לנצח את "ערב טוב עם גיא פינס". שיהיה להם בהצלחה שם.

בתחום תוכניות הבידור ינסו "קאמבק", "מועדון לילה", "מצב האומה" ו"צחוק מעבודה" לנצח את "ארץ נהדרת". בתחום השעשועונים יתמודדו "אחד נגד מאה", "לעוף על המיליון", מונית הכסף" ו"נראה אותך". בתחום תוכניות האירוח יתמודדו "הינשופים", "חדר 101", "24 שעות עם", "שיחת נפש" ו"גיל ריבה עד הבית".

בקטגורית המיני-סדרה מתמודדות "אבודים באפריקה, "אדמה", "טרויקה" ו"נבלות". בקטגורית סדרת הדרמה מתמודדות "בלו נטלי", "הבורר", "חיים אחרים", "סימני שאלה" ו"פלפלים צהובים". בקטגורית הסדרה הקומית תמודדים "אחד העם 101, "המשרד", "מעצר בית", "עבודה ערבית" ו"רד בנד". בקטגוריה הבידור התיעודי נמצאות "בלי בושה", "בקרוב אהבה", "מה זה השטויות האלה" של עדי אשכנזי, "עונת החתונות" ו-"TLV עושים את תל אביב". בקטגורית הילדים והנוער מתמודדות "אליפים", "החולמים", "גאון של אבא", "הפיג'מות" ו"חסמב"ה דור 3".

בקטגוריות המשחק: על פרס השחקן הטוב ביותר בקומדיה מתמודדים אילן פלד ("אחד העם 101"), דביר בנדק ("המשרד"), נורמן עיסא ("עבודה ערבית"), ארי פפר ("רד בנד") ויובל סמו ("החברים של נאור"). על פרס השחקנית הטובה בקומדיה מתמודדות יעל פוליאקוב ("אחד העם 101"), מלי לוי ("המשרד"), חנה לסלאו ("הצרות שלי עם נשים"), מיה דגן ("מתלהבת") וקלרה חורי ("עבודה ערבית").

על פרס השחקן הטוב ביותר בדרמה מתמודדים צחי גראד ("אבודים באפריקה"), צביקה הדר ("בלו נטלי"), יוסי פולק ויהורם גאון ("נבלות") ויוסי מרשק ("פלפלים צהובים"). בקטגורית השחקנית הטובה ביותר בדרמה מועמדות רותם סלע ("אבודים באפריקה"), אוולין הגואל ("אדמה"), אלונה איב ("בלו נטלי"), נועה ברקאי ("נבלות") ועלמה זק ("פלפלים צהובים").

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully