וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "דמדומים 4" נשך את הפינגווינים

20.11.2011 / 17:38

הסרט החדש בסאגה הלוהטת גרף 139.5 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון לצאתו - אחת מחמשת הפתיחות הטובות בכל הזמנים. "תזיזו ת'רגליים 2" במקום השני עם 22 מיליון

אף אחד לא רוצה להיתקל בקבוצה החזקה בליגה כשהיא בשיא כושרה ואף סרט לא אוהב לצאת יחד עם "דמדומים", סאגת הערפדים המצליחה שהסרט הרביעי במסגרתה יצא לאקרנים ברחבי העולם בסוף השבוע. הסרט, בבימויו של ביל קונדון, גרף 139.5 מיליון דולר. מדובר בפתיחה החמישית ביבה בכל הזמנים. גם בישראל מציינים מפיצי הסרט כי הוא נחל הצלחה בקופות: למעלה מ-50 אלף מבקרים צפו בסוף השבוע האחרון.

"תזיזו ת'רגליים 2" אודות משפחת הפינגווינים גרף סכום של 22 מיליון דולר, סכום לא רע בכלל בהתחשב בתחרות הבלתי אפשרית שזכה לה מצד הערפדים, אם כי חשוב לזכור שהסרט הוקרן בתלת מימד, מה שייקר את מחיר הכרטיס. "בני אלמוות" סיים סופ"ש עם 12.3 מיליון דולר. "ג'ק וג'יל" של אדם סנדלר, שיגיע לישראל בסוף השבוע, אחריו עם 12.2 מיליון דולר. "החתול של שרק" ממשיך להרשים גם הוא עם 10.7 מיליון דולר בסוף השבוע הנוכחי."

המספר המעניין של הטבלה השבוע הוא זה של "The Descendants", בכיכובו של ג'ורג' קלוני, המדובר מאוד לאוסקר. הסרט הגיע למקום העשירי בטבלה תוך שהוא מוקרן ב-29 בתי קולנוע בלבד וגורף סכום נפלא של 1.1 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully