וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי המוזיקה האמריקאית: טיילור סוויפט ואדל זכו בגדול

21.11.2011 / 6:55

סוויפט זכתה בפרס אמנית השנה ובפרסי הקאנטרי ואילו אדל, שלא הופיעה כמובן לטקס, זכתה בפרסים הנחשבים בתחום הפופ. צפו במיטב ההופעות של הטקס

רויטרס

(צפו במיטב ההופעות בטקס, באדיבות רויטרס)

עונת הפרסים המשיכה אמש (ראשון) בתיאטרון נוקיה בלוס אנג'לס עם טקס פרסי המוזיקה האמריקאית (AMA), הטקס בו הקהל האמריקאי בוחר את היוצרים החביבים עליו ואמש שוב הוכח כי טיילור סוויפט היא הכוכבת הגדולה של התחום. יוצרת הקאנטרי המצליחה זכתה בפרס החשוב מכולם - אמנית השנה, וכן בשני פרסים בתחום הקאנטרי, אמנית הקאנטרי הטובה ביותר ואלבום הקאנטרי הטוב ביותר על "Speak Now" שלה.

טיילור סוויפט. Kevork Djansezian, GettyImages
הכוכבת הגדולה בז'אנר. טיילור סוויפט/GettyImages, Kevork Djansezian

לצד סוויפט, היה זה גם ערב מצוין לאדל, סנסציית הפופ הבריטית שלא הגיעה לטקס מאחר והיא מחלימה מהבעיות הקשות במיתרי קולה. אדל זכתה בפרס אמנית הפופ-רוק הטובה ביותר ובפרס אמנית האדולט-קונטמפוררי הטובה ביותר וכן בפרס אלבום הפופ-רוק הטוב ביותר על "21". ניקי מינאז' זכתה בשני פרסים - אמנית ההיפ הופ הטובה ביותר ואלבום ההיפ הופ הטוב ביותר על "Pink Friday" המצוין שלה.

ניקי מינאז'. Kevork Djansezian, GettyImages
עוד ערב גדול לוורודה הגדולה. ניקי מינאז'/GettyImages, Kevork Djansezian

הטקס השנה, שהועבר בלייב ברשת ABC, התנהל ללא בעיות מיוחדות, דוגמת הנשיקה ההומוסקסואלית של אדם למברט לפני שנתיים. למעשה, חזרתו של למברט כמגיש היתה הדבר המסעיר ביותר בטקס, ככל הנראה. בין שאר הזוכים אפשר למנות את ברונו מארס, שזכה בפרס אמן הפופ הטוב ביותר, בלייק שלטון שניצל את "The Voice" כדי לזכות בפרס אמן הקאנטרי הטוב ביותר כמו גם מארון 5 של אדם לוין שזכו בפרס להקת הפופ הטוב ביותר

ביונסה זכתה בפרס אמנית האר אנ' בי הטובה ביותר לעומת ריהאנה שזכתה בפרס אלבום האר אנ' בי הטוב ביותר על "Loud" , ליידי אנטיבלום זכו בפרס להקת הקאנטרי הטובה ביותר וג'ניפר לופז בפרס האמנית הלטינית הטובה ביותר. קייטי פרי זכתה בפרס מיוחד על הישגה יוצא הדופן - 5 סינגלים שהגיעו למקום הראשון מתוך אותו אלבום, הפעם הראשונה שזמרת מגיעה להישג שכזה.

קייטי פרי. Kevork Djansezian, GettyImages
הישג ראוי. קייטי פרי/GettyImages, Kevork Djansezian

פרי היתה גם בין שלל המופיעים בטקס עם ביצוע ל-"The One That Got Away" מתוך "Teenage Dream" הכה מצליח. מופיעים נוספים בטקס היו ג'ניפר לופז, בעלה לשעבר מארק אנתוני, הראפר דרייק, הפופסטאר דוטרי, מארון 5 וכריסטינה אגילרה וכמובן, איך אפשר בלי, ג'סטין ביבר שהופיע גם לבדו וגם עם סנסציית הדאנס LMFAO.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully