וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעושרות": ניקול ראידמן וענבר שנהב העלו הילוך

לילך וולך

22.11.2011 / 6:44

אחרי שכבר נדמה היה ש"מעושרות" היא עוד ועוד אסקפיזם טראשי, ענבר שנהב פתחה את הפה על ניקול ראידמן והדיבור הנגוע שלה - והניצוץ חזר. הבלוג

אפילו שלא היתה שנייה אחת של לאה שנירר, למה כל הטוב הזה מגיע לנו? מסתבר ש"מעושרות" שיחקה איתנו עד כה במזעזעי חיך, רק כדי להגיש לנו אמש את הפילה מיניון האמיתי.

"מעושרות" העבירה הילוך בפרק שכל כולו שאלות קשות, ביקורת עצמית, רמיזות לבגידות ולנישואים מטעמים לא טהורים, וקלוז אפ אחד של ניקול ראידמן דומעת, ולא ממסקרה. זה לא מעט עבור הריאליטי הכי מושמץ היום, וזה הרבה מאוד עבור מה שהציג עצמו כבידור אסקפיסטי בלבד.

אבל עיקר העיקרים של הפרק של אמש הוא ענבר שנהב, שגם קודם לכן שמה את ה"עו"ש" ב"מעושרות", והנה הפכה להיות הילד שמצביע וצועק – "המלכה עירומה, ושום קוואלי לא יקבע לי". וזה מפנה נהדר; ממש כמו לגרגר שמפניה היישר מטבורה של ונוס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוצאתי פה חוזה. על ניקול. ענבר שנהב מתוך "מעושרות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפקאצה-לנד יושבות להן בנות "מעושרות" ואוכלות קוויאר רוסי תוך שהן מסבירות שאין להן על מה להתנצל, (אין להן); וניקול ראידמן יורה לכל הכיוונים, אבל בעיקר לכיוון בני הדודים – "אני לא רוצה את שאקירה בשום פנים ואופן, היא אנטישמית והיא מגעילה והיא ערביה".

אבל זה לא נגמר בביקורת מוזיקלית מנומקת, וכשהיא מקבלת ספר צילומים על אמהו?ת, היא מצביעה בחדווה על אם ותינוקת ממוצא מזרח תיכוני כלשהו וצווחת במתיקות – "היא לא נראית כמו מחבלת קטנה שתגדל לפוצץ אוטובוס?!".

לענבר שנהב - שלאורך כל הפרק נתנה את הערות הביניים הכי מעניינות, ביקורתיות וספקניות למצלמה – זה הספיק; היא קמה ממקומה בשאט נפש, והודיעה לניקול ראידמן שהיא פאשיסטית. בפעם הראשונה אנחנו חוזים באירוע נדיר כליקוי חמה ביקום של "מעושרות" – הבעת פנים שאינה זחיחות, שביעות רצון עצמית או חמדנות. הבנות ממהרות למצב הברירת מחדל ומגוננות בזריזות על נציגת המגיע-לי שלהן, אבל הפצצה כבר הוטלה. בלאגן קטן שלהן, אושר קטנטן שלנו, כי גם לנו מגיע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמישהו כבר ילמד אותן איך מסמסים לאריק סיני ב"היכל התהילה". מתוך "מעושרות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטים נוצצים

"אני בחיים שלי לא הייתי יושבת לראות את "היכל התהילה" ביום רגיל שלי" – (ניקול ראידמן לא מבינה למה לעשות ריאליטי על אנשים עניים)

"אני הכי רוצה לגעת בשמיים ואני לא נוגעת" – (דפנה שחר נפרדת מהדייט שלה בהשראת שיר של משינה)

"את הבטחת לי - אני אעשה לך נחת" – (אמא של דפנה שחר כנראה לא שמעה בחייה אף בדיחה על פולניות)

"אני לא ישנה, כי אני חושבת עליך, והלב נקרע לי" - (אמא של דפנה 2. לא, אפילו לא בדיחה אחת קטנה)

"היא משהו אחר, היא מאוד, אהמ..." (אתי דודאי מפנימה בזריזות את התיקון לחוק לשון הרע כשהיא מתארת את לאה שנירר)

"את לא חושבת שאם אוהבים, אז גם באוהל מסתדרים?" – (ניקול ראידמן מנסה חומרים לסטנד אפ)

ושנירר היתה אומרת:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully