וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמריקן איידול": הכוכבים מביכים את עצמם בחגים

25.11.2011 / 9:06

הזוכה סקוטי מקרירי התחיל לשיר לפני שהפלייבק התנגן ואילו לורן אלאינה שוב הראתה שמשימת שירת ההמנון האמריקאי היא פשוט מתכון לאסון טלוויזיוני. צפו בקטעים

כבכל שנה, גם לקראת עונת החגים הנוכחית משתתפי "אמריקן איידול" ממלאים את המשדרים החגיגיים של הרשתות הארציות . אלא שלזה, לא התכוננו בטלוויזיה האמריקאית: שתי פדיחות לא נעימות עלו לכותרות באחרונה, ערב חג ההודיה האמריקאי.

המקרה הראשון הוא של זוכה התוכנית, סקוטי מקרירי, שהופיע במצעד המסורתי של המותג "מייסי'ס" ואמור היה לבצע את "The Trouble With Girls". הבעיה במקרה הזה לא היתה עם הבנות, אלא עם מקרירי, שהחל לעוות את שפתיו רק אחרי שהפלייבק החל ויצר פדיחה לא נעימה, שאילצה את רשת NBC ששידרה את המצעד לחתוך מהקלוז-אפ על מקרירי ולשוב אליו רק לאחר שהספיק להתאפס ולשוב ולבצע את הפלייבק במדויק.

סקוטי מקרירי מציג: הבעיה עם זמרים

המקרה השני הוא כבר בבחינת פינה קבועה - בה אמנים אמריקאים נתקעים, מתבלבלים, נחרדים וטועים בשירת ההמנון האמריקאי. הפעם זו סגניתו של מקרירי, לורן אלאינה, שביצעה את השיר בפתיחת משחק פוטבול בליגת ה-NFL. אלאינה דווקא התחילה היטב אך כשהגיעה לאחת השורות נעצרה לפתע, כמו מנסה להיזכר במילים ובשילובם עם הלחן. את השתיקה שבתווך שמעו היטב באצטדיון ומהמסך.

לורן אלאינה תעדיף את "התקווה":

גם תופעות ליפ-סינק וכמובן טעויות בהמנון האמריקאי הפכו נפוצות בעידן הטלוויזיה בשידור חי. "אני לא רובוט" הגיבה אלאינה לתקרית. "פישלתי, אתם יודעים מה אתם יכולים לעשות. לפחות לא נפלתי שוב". לאחר מכן צייצה שוב: "תודה לכם על המילים החמות, אבל האמת היא שפישלתי". אלאינה מצטרפת בכך לכריסטינה אגילרה וסינדי לאופר, שגם הן פשוט לא צלחו את המנון הפסים, הכוכבים והמילים הבלתי אפשריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully