וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MF DOOM ביטל הגעתו לישראל לאחר שעבר אירוע לב

עינב שיף

25.11.2011 / 20:50

הראפר המצוין הודיע על ביטול הופעתו בתל אביב פחות מ-24 שעות לפני שהיה אמור לעלות על הבמה. לדברי הפקת המופע, דום לקה באירוע לב וביטל הופעות נוספות

הראפר MF DOOM ביטל במפתיע את הגעתו לישראל, כך נודע הערב (שישי) לוואלה! תרבות. MF DOOM היה אמור להופיע במועדון הבלוק מחר באחד האירועים היותר מסקרנים בתחום ההופעות הבינלאומיות, אולם מנהליו הודיעו ברגע האחרון לצוות ההפקה Clean Cut שמביא אותו לישראל, כי לא יגיע.

הסיבה לביטול אינה פוליטית, לדברי הפקת המופע, אלא טרגית בהרבה: "לצערנו הרב, לפני כשעה נודע לנו מההנהלה שדום לקה באירוע לב וכרגע הוא מאושפז בבית חולים", נמסר מצוות ההפקה. לאור מצבו, בוטלו שאר הופעתיו כולל ההופעה היום בשוודיה, ההופעה בתל אביב מחר ושאר ההופעות בטור הנוכחי". הפקת המופע הודיעה כי ייקבע תאריך אחר להגעתו של האמן וכי כל מי שרכש כרטיס יקבל את כספו בחזרה.

MF DOOM נחשב לאחד המוזיקאים המרתקים בעולם ההיפ הופ. הוא שיתף פעולה עם ראפרים נחשבים כמו מדביליאן, גוסטפייס קילה, סי-לו גרין, טום יורק וג'וני גרינווד מרדיוהד ועוד. דום התפרסם בזכות הופעתו עם מסיכה בלבד, בטקסטים חודרים ובסגנון מוזיקלי בלתי מתפשר. בישראל היה אמור להופיע לראשונה בהופעת חו"ל די נדירה לז'אנר ההיפ הופ, בוודאי האלטרנטיבי, אך למרבה הצער, גם זה לא יקרה.

MF DOOM - המדריך השלם מפי איל רוב
MF DOOM מבטל: מאוכזבים? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • MF Doom

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully