וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרה לימור לבנת: "לסגור את הטלוויזיה החינוכית"

27.11.2011 / 7:35

בראיון לתוכנית "העולם הבוקר" תמכה השרה ביוזמה לסגור את התחנה או להכפיפה לרשות השידור. עוד מהשרה: "חוק הספרים" בדרך להשלמה וגם את גלי צה"ל צריך לסגור

השרה לימור לבנת תומכת בתוכנית לסגירת הטלוויזיה החינוכית, כך אמרה הבוקר (ראשון) בראיון לתוכנית העולם הבוקר של רשת. השרה התבטאה בעקבות סערת הטלוויזיה החינוכית, שקמה עם פרסום כוונתו של ראש הממשלה לסגור את התחנה או להכפיפה לרשות השידור: "גלי צה"ל לא צריכה להתקיים במתכונתה הנוכחית, אין שום סיבה שלצבא תהיה תחנת רדיו", פתחה השרה. "גם הטלוויזיה הנוכחית בצורתה כפי שהיא היום, היא לא כפי שהיא אמורה להיות. צריך או לסגור אותה או להעביר אותה לשידור הציבורי. עוד בהיותי שרת חינוך הקמתי ועדה שתבדוק מה צריך לעשות עם הטלוויזיה החינוכית. אין כרגע זכות קיום לטלוויזיה החינוכית, אלא בשידור הציבורי במתכונת של רשות שידור".

שרת התרבות הגיעה לראיון כדי להגיב על הראיון שהעניקה אורלי קסטל-בלום למעריב, בו אמרה הסופרת: "אני קבצנית" והתוודתה על חובותיה ועל חוסר יכולתה להתפרנס כסופרת. השרה לבנת סיפרה כי נחשפה לנושא דרך קשריה עם הסופר יורם קניוק ולדבריה, "חוק הספרים" המדובר מזה כמעט שלוש שנים קרוב להשלמה ולהעלאה בפני ועדת השרים לענייני חקיקה.

דבריה של קסטל-בלום עוררו סערה בעולם הספרות. כפי שפורסם בוואלה! תרבות, גורמים בעולם הספרות קבלו על דבריה של קסטל-בלום ערב חשיפת המועמדים לפרס ספיר. "איך היא לא מתביישת?", טענה הסופרת רות אלמוג ואילו קסטל-בלום השיבה ואמרה שלא נותרה לה ברירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully