וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: ליידי גאגא טרפה את שידורי חג ההודיה

29.11.2011 / 12:11

ליידי גאגא חוגגת את חג ההודיה בספיישל מוזיקלי ובדמעות, וג'ימי פאלון מעליב פוליטיקאית בכירה: סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: ליידי גאגא הביסה את ביונסה

השבוע ציינו האמריקאים את חג ההודיה וכיאה לכל חג גדול, גם הטלוויזיה האמריקאית הצטיידה בשלל תכנים מיוחדים לחג. פרקים מיוחדים, ספיישלים טלוויזיונים ומרתונים של סדרות אהובות - הכול היה שם השבוע לצד תרנגול ההודו ורוטב החמוציות; כך למשל, "משפחה מודרנית" הביאה אורח חדש לשולחן החג בדמותו של ג'וש גאד ("Book of Mormon") ששיחק את בן טיפוחיו המצליח של פיל. ב"איך פגשתי את אימא" נחשף סוד ענק של רובין ו-"איש משפחה" כיוונה את החיצים המורעלים שלה - הפעם לכיוון המלחמה בעיראק.

עוד נקודת אור בשידורי החג: ספיישל מיוחד של הזמרת ליידי גאגא, תחת הכותרת: "A Very Gaga Thanksgiving", במסגרתו שרה הזמרת ביצועים מיוחדים של שמונה שירים שלה וגם הזילה דמעה בפני המראיינת קייטי קוריק. הספיישל זכה לנתוני רייטינג מרשימים ואף הביס את הספיישל ששודר בשנה שעברה בהובלת ביונסה.

אבל למרות ההשקעה, הספיישלים, השידורים המיוחדים וליידי גאגא – הזוכה הגדול בנתוני הרייטינג לערב החג היה השידור החוזר של הקומדיה האהובה "המפץ הגדול".

המיותר: ג'ימי פאלון מרגיז את המועמדת לראשות המפלגה הרפובליקנית

רשת NBC נאלצה להתנצל השבוע בפני המועמדת לראשות המפלגה הרפובליקנית מישל בכמן, לאחר שהושפלה במהלך הופעתה בתכניתו של ג'ימי פאלון. כאשר הגיעה בכמן להתארח בתכנית, הציג אותה פאלון והיא נכנסה לאולפן לצלילי השיר “Lyin’ Ass Bitch”(כלבה שקרנית, בתרגום חופשי), של פישבון שניגנה להקת הבית, The Roots, מהלהקות החשובות באמריקה וחלוצי היפ הופ מבריקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

בכמן כצפוי זעמה בדיעבד, וכך גם רבים מבני מפלגתה, ודרשה התנצלות מהרשת. בניסיון להרגיע את הרוחות, שיגרה השבוע הרשת התנצלות רשמית למועמדת וציינה כי פאלון ולהקתו ננזפו בחומרה על התקרית. נציגיה של בכמן ציינו לאחר ההתנצלות כי התקרית היתה "לא רק מצערת, אלא גם לא מתקבלת על הדעת".

הביזאר: האמריקאים לקחו את סופות השלגים רחוק מידי

כבר חשבנו שערוץ מדע בדיוני שלם ששמו SyFy יספק לנו די והותר מוזרויות כחלק מלוח השידורים הרגיל. מסתבר שטעינו. לרגל עונת החגים הממשמשת ובאה, ישדר הערוץ סרט ששמו "Snowmageddon" – מחווה לכינוי שניתן לסופת השלגים הקשה שפקדה את אזור החוף המזרחי בשנה שעברה.

אבל הסרט הזה לא עוסק בכבישים חסומים או בתלמידים שלא הולכים לבית הספר: כפי שמסגיר שם הערוץ, הסרט הבדיוני עוסק בכוכב מושלג המקביל לכדור הארץ ומאיים להשמיד אותו. בכל פעם שמנערים את הכדור הוא גורם לדברים רעים לקרות בעולם האמיתי. בסרט משחקים כוכבים מוכרים מעולם המד"ב כמו מייקל הוגן ("בטלסטאר גלקטיקה"), דיוויד קאביט ("מדיום") ומגדה אפאנוביץ' ("קפריקה"), והוא ישודר ב-10 בדצמבר.

ליהוק שיחוק: יואן מקגרגור מגיע ל"התיקונים"

יואן מק'גרגור. Angela Weiss, GettyImages
ברוכים הבאים לממלכת השלט רחוק. יואן מקגרגור/GettyImages, Angela Weiss

אחרי הרבה שנים פוריות בקולנוע בתפקידים מגוונים, יואן מקגרגור ("טריינספוטינג", "בגינרס"), מנסה גם הוא אפיק טלוויזיוני חדש והצטרף באחרונה לפיילוט חדש של רשת HBO - "The Corrections", המבוסס על הספר "התיקונים" המופתי של ג'ונתן פרנזן. מקגרגור יגלם את בנם של כריס קופר ודיאן ויסט, בסיפור העוסק בזוג מבוגר ושלושת ילדיהם שמסתכלים לאחור על חייהם ועל השושלת משפחתית החל משנות ה-20 של המאה הקודמת ועד לחג המולד האחרון שלהם ביחד.

לינק לעת צרה: כמה באמת אתם יודעים על פרקי הספיישל של חג ההודיה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוניקה מתנצלת בפני צ'נדלר חבושה בתרנגול הודו. מתוך "חברים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז כפי שהזכרנו כבר, חג ההודיה נחגג השבוע בתרועה רמה בטלוויזיה האמריקאית. וכמו בכל חג חשוב, קיבלנו פרקים מושקעים ומיוחדים לכבוד החג שכוללים תרנגול הודו ענק ופשטידות בטטה מתוקות - נורמה טלוויזיונית שנוטה להישאר על כנה, ולא משנה כמה שנים עוברות או כמה עקרות בית נואשות מוצאות את מותן בוויסטיריה ליין.

הלינק הבא יאפשר לכם לבחון את הזיכרון שלכם על הפרקים הכי טובים ששודרו לרגל חג ההודיה. מתרנגול ההודו שנתקע על ראשו של ג'ואי ב"חברים" והטוויסט הרומנטי של מוניקה, ועד לארבע הארוחות שבלסו רורי ולורליי מ"בנות גילמור".

הקטע שעשה לנו את השבוע: המעריצים יצילו את "קומיוניטי"?

כפי שסיפרנו לכם בשבוע שעבר, הסדרה "קומיוניטי" הופסקה בפתאומיות ולא זכתה לשיבוץ בעונת האמצע הקרובה. על אף הכחשתה של רשת NBC, החלו המעריצים להרגיש את סכנת הביטול מרחפת מעל ראשה של הסדרה, והחליטו ברוח התקופה להיות אקטיביים.

בנוסף לעצומה שפורסמה ברשת, החליטו צמד המעריצים המושבעים הזה לייצר גם סרטון מגניב הקורא להצלתם של קבוצת הלימוד הכי מגניבה בגרינדייל.

מקנאים בטלוויזיית חג ההודיה של האמריקאים? דברו איתנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully