וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך: "דאבל", "הסגת גבול", "פלנטה אחרת"

1.12.2011 / 7:27

ריצ'רד גיר וניקולס קייג' מוכיחים שגם בגילם המתקדם הם יכולים להילחם ברעים, ופוגשים מסוף השבוע על המסך הגדול עוד סרט ישראלי עצמאי חדש ומדובר

דאבל

מותחן פעולה עטור כוכבים ותיקים, ובראשם ריצ'רד גיר ומרטין שין.

מרטין שין מגלם כאן את ראש ה-CIA, שנאלץ לטפל בפרשת רציחתו של סנטור אמריקאי. לפי השיטה שבה הרצח הוצא לפועל, הוא מזהה כי במעשה היה מעורב מרגל רוסי ותיק וידוע לשמצה, שחזר לפעולה לאחר שכבר הוכרז כמת. בהתאם לזאת, הוא נדרש לקרוא חזרה מהפנסיה את פול (ריצ'רד גיר), הסוכן האמריקאי המיוחד היחיד שמכיר מספיק טוב את המתנקש הרוסי כדי לעצור אותו.

בימוי: מייקל ברנדט. משחק: ריצ'רד גיר, מרטין שין, טופר גרייס (98 דקות).

איפה ומתי רואים את "דאבל"?

הסגת גבול

שבוע לאחר "רודף צדק", מגיע לאקרנים בישראל מותחן פעולה נוסף בכיכובו של ניקולס קייג'. הפעם, מדובר ב"הסגת גבול", והוא משתף כאן פעולה עם ניקול קידמן, שבדיוק כמוהו, מתגאה גם היא בפסלון אוסקר שמונח בארון התארים שלה.

קייג' וקידמן מגלמים כאן זוג אמיד החי באחוזה מוגנת היטב. כל ההגנות הללו לא מסייעות להם להתגונן מפני כנופיית שודדים, הפורצת למקום כדי לשדוד את היהלומים שהם סבורים כי נמצאים בו. הזוג מסרב להניח לכנופייה לקבל את מבוקשם, וכך מתפתח בינם לפורצים מאבק אינטנסיבי ורב הפתעות. אט-אט מתגלה לשודדים, וגם לצופים, כי בבית הזה יש הרבה יותר וגם הרבה פחות מכפי שנראה לעין.

בימוי: ג'ואל שומאכר. משחק: ניקולס קייג', ניקול קידמן (91 דקות).

איפה ומתי רואים את "הסגת גבול"?

פלנטה אחרת

סרט ישראלי שהשתתף בפסטיבלים רבים בארץ ובעולם - בין השאר, הוא זכה בפרס הסרט העצמאי בפסטיבל דרום שבשדרות, והשתתף גם בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי בטוקיו.

הסרט מציג את סיפורו של צוות דוקומנטרי התר לאורכו של מסלול הרכבת הטראנס-סיבירית אחר מישקה זילברשטיין, מי שברח מביתו כשהיה ילד בן שתים עשרה וחי בקרב להקה של זאבים. כל זה מוביל למפגשים הזויים, נופים מרהיבים וגם דיון בגבולות שבין אמת בדיון.


בימוי: עידן זעירא (86 דקות).

איפה ומתי רואים את "פלנטה אחרת"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully