וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפט מייקל ג'קסון: הרופא ירצה 4 שנות מאסר

29.11.2011 / 19:50

בית המשפט גזר על ד"ר קונראד מוריי, שהורשע בהריגתו של מלך הפופ, את העונש המקסימלי: "זה היה תיק של רצח פלילי", אמר השופט בגזר דין חריף ונוקב

ד"ר קונראד מוריי, רופאו של מייקל ג'קסון שהורשע בהריגתו, ירצה מאסר בפועל של ארבע שנים, כך קבע היום (שלישי) בית המשפט בלוס אנג'לס. השופט מייקל פסטור תיאר בגזר דין ארוך ונוקב את מעלליו של ד"ר מוריי, תוך שהוא דוחה את בקשות התביעה להכיר בעברו הנקי ולגזור עליו מאסר על תנאי בלבד. השופט קבע כי יתקיים דיון נפרד באשר לפיצויים שיידרש ד"ר מוריי לשלם לעזבונו של ג'קסון.

"זה היה תיק של רצח פלילי והמושבעים קבעו שהנאשם, עם רשלנות פלילית גרם למותו של מייקל ג'קסון ורשלנות פלילית מוגדרת כך: יותר מחוסר זהירות רגילה וחוסר שיקול דעת", אמר השופט בגזר הדין. "ד"ר מוריי הכניס עצמו למעגל של רפואה איומה. המעגל הזה הפר את החובה לה נשבע עבור כסף. זה כמעט בלתי נתפס שד"ר מוריי התמיד בשקרים אלו זמן כה רב". השופט חבט ללא רחם בסרט התיעודי בו התראיין ד"ר מוריי וטען כי מדובר בשערוריה. "כששומעים אותו חושבים שהוא עובר אורח שפשוט עבר במקום", אמר השופט.

"מייקל ג'קסון חיפש סמים והוא פנה לד"ר מוריי שטעה שהעניק לו אותם", תהה סניגורו של ד"ר מוריי. "מייקל ג'קסון היה אדם רב עוצמה ומפורסם, עם עורכי דין, צוות ומאבטחים ויועצים. אולי הוא היה פגיע, אבל מה עם לפני החודשיים האלו? מה עם חייו של ד"ר מוריי לפני שהחליט להצטרף למייקל ג'קסון?". במשך 56 שנה ד"ר מוריי מעולם לא ביצע פשע, הוא גידל משפחה. אני מבין את הטרגדיה בנוגע לילדיו של מייקל ג'קסון.

ד"ר קונראד מוריי הורשע לפני מספר שבועות בהריגתו שלא בזדון של מייקל ג'קסון. ד"ר מוריי הורשע בכך שהזריק מנה קטלנית של סם מסוג פרופופול לגופו של ג'קסון, לא תיעד את הטיפול בג'קסון בתרופה זו וכן ניסה לטשטש ראיות לאחר שקרא לשירותי החירום באיחור רב. ד"ר מוריי צפוי גם למשפט אזרחי מול משפחת ג'קסון, שהודיעה כבר כי תתבע את הרופא.

משפט מייקל ג'קסון: המושבעים קבעו כי הרופא אשם
משפט מייקל ג'קסון: כל הדיווחים
משפט מייקל ג'קסון: האם הגיע לרופא ללכת לכלא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully