וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים בלופ 08: הדאנס האליטיסטי של 2011

1.12.2011 / 7:32

הקאסט של יותם אבני מתחיל במלאכת הקודש של סיכום 2011 דווקא עם הקטעים החמים של החודש - וגם עם סדרה של סטים אורחים. מיוחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא יהיה בחגיגות יום ההולדת של יותם אבני, אבל ישלח ד"ש עם שיר. Solomun/מערכת וואלה!, צילום מסך

חודש דצמבר החל הבוקר וסימן ביומן רשמית את סופה של עוד שנה לועזית בארץ ובגולה. בעוד שאתם ודאי תחטאו בחגיגות הסילבסטר שנופל השנה על מוצ"ש, אני אהיה ממש באותו יום חגיגי בהתקף חרדה עונתי שמציין את יום הולדתי. ככה זה, המזל הולך עם הטובים. יום לפני כן (שישי, 30 בדצמבר) אתכחש לאירוע זה בתקלוט חגיגי ב-Deli בתל אביב. עכשיו, משהורדנו מעלינו את העניין הזה, אפשר לצלול למוזיקה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

התחבטתי בשאלה איך בכלל לסכם דרך "החיים בלופ" את מיטב מוזיקת המועדונים שרקדנו לצליליה השנה והגעתי למסקנה שיותר מרגש וחשוב להמשיך ולסקר את אשר ייצא לאור במהלך חודש דצמבר. בשביל לנצל בכל זאת את המאורע החגיגי, ביקשתי מכמה תקליטנים מקומיים ואהובים להקליט עבורכם סטים בלעדיים המסכמים את שנת 2011 כראות עיניהם האינדיבידואליות, והראשון מבין כולם הוא טובי.

רובנו מכירים את טובי כשותפו של ירון דיפה בליין הדגל ג'אקין של קבוצת הברזילי. המבוגרים יותר מבין קוראינו וודאי זוכרים לו גם חסד נעורים כתקליטן שכף רגלו דרכה בכל מועדון ישראלי מכובד בתרבות הקלאבינג המקומית, מהדינמו דבש ועד הסופה ביט. המיקס של טובי כיאה וכראוי לייחודו כתקליטן הישראלי האנין טעם מכולם לטעמי, הוא ייצוג נאמן של הקרם דה לה קרם שיש למוזיקת דאנס אליטיסטית להציע עבורכם. תהיתם פעם מה פירוש המושג "אנדרגראונד" במוזיקה אלקטרונית? התשובה המפורטת לכך נמצאת במיקס האורח הנפלא שלו.

במיקס שלי - שנשמע בהשוואה לסט של טובי כמו ערב נטול חלק עליון במסיבה של שירזי - ליהקתי כאמור כמה מן ההוצאות האהובות עליי ביותר מחודש נובמבר. די במקרה יצא שהפרק עוסק בעקיפין סביב Solomun - מפיק ההאוס הלוהט שעתיד לבקר אותנו בבלוק בשבוע הבא. מלבד הרימיקס האלקטרו-קלאשי החדש שלו לסינגל החדש של טיפשווארץ (Corporate Butcher), אפשר למצוא בקאסט גם את "So Long" של Larse - רצועת דיפ האוס ווקאלית בעלת הוק בייס ליין מידבק.

הרצועה היא מתוך אוסף חדש של הלייבל Noir, שחב תודה עצומה לסולומון על שהפך את "Around", הסינגל הגדול ביותר שלהם השנה, ללהיט גדול כל כך. עוד רצועה שקשורה בקשר די רופף לסולומון היא הסינגל חדש של Subb-an מפיק שזכור בעיקר כמי שרימיקסס לצידו של סולומון את אותו להיט אדיר מדובר (למרות שרובנו ודאי לא זוכרים איך נשמעת הגרסה שלו).

בתחילת המיקס מופיעים צמד סינגלים חדשים ומרגשים במיוחד מאת דניס פרר ואיאן פולי. פולי חזר לתודעת התעשייה השנה מחדש ובגדול, לאחר שבמשך שנים היה מזוהה עם ניו-ג'אז וסולפול האוס נחנחי. השנה הוא אחראי על אינספור סינגלים משובחים בכל הנוגע למפגש בין האוס וטכנו וחזר להיות למפיק לוהט מאי פעם.

דניס פרר לעומתו לא מצליח להתעלות על הסטנדרט הכל כך גבוה שהוא הציב אי שם ב-2005. הסינגל החדש והאפל שלו, "No Differnce" הוא אמנם רצועת טק האוס טריפית משובחת למדי אך רחוקה שנות אור מהחדשנות המוזיקלית שאפיינה אותו דאז.

בפינת ה'אחי מה זה הטראק ששמת עכשיו?' מופיע "Ameme", סינגל חדש לאליל הניו-יורק האוס הקווירי Murk שמספק בחסות תאגיד ההאוס המסחרי Defected המנון אסיד האוס מופתי שגרם גם לסט המבולבל של אופטימו בבלוק להישמע קוהרנטי לרגע.

עוד כוכב דאנס נשכח שמופיע במפתיע בפרק זה הוא טים דלוקס. מי שהיה אחראי אי שם בתחילת שנות ה-2000 ללהיט ה-MTV הפרחי והכובש "It Just Won't Do", כמעט ונעלם לחלוטין גם הוא מהתודעה מאז, וחזר החודש במפתיע עם
"Transformation" סאגת אקורדים לפסנתר קשוחה שהיא מעין הומאז' קל לעיכול להנריק שוורץ וקרל קרייג יחדיו, וההצלחה שלה בטוחה.

אהבתם? ספרו לחברים שלכם, לא אהבתם? תשמרו בבטן, זה לא לעניין.

הסט של טובי:

הפלייליסט:

00:00 Ian Pooley Feat Spencer Parker - Feel The (Same (Tsuba
06:20 Dennis Ferrer and Andre Hommen - No (Difference (Objektivity
11:15 Subb-an - This Place (Nic Fanciulli Remix) (Saved Records)
16:00 (Larse - So Long (Noir Music
20:40 Subb-An Feat. Beckford - The Lovers Night (Spectral Sound)
27:10 Tiefschwarz - Corporate Butcher (Watergate Records)
34:10 (Portable Feat. Efdemin - One Way (Perlon
39:32 Murk - Amame (Long Ass Mix) (Defected Records)
47:25 Tim Deluxe - Transformation (Get Human Records)

Tubi Guest Mix 2011 Best Of

00:00 (Vakula - Picture Of You (Dekmantel
07:00 (Brother G - Leningrad (Rawax
12:12 HiRO - Ruby Likes Dubstep (Kris Wadsworth (Wierd Male Butts Remix) (Tronicsole
17:02 Iron Curtis - Goma (San Soda remix) (Kolour Recordings)
21:18 Gerd - Palm Leaves (Serge and Tyrell Dub (Mix) (Clone Royal Oak
25:30 (Portable - Inside Your Mind (Karat
32:10 Goldwill Feat. The Lazarusman - When We (Kiss (Wandering
37:22 (Axel Boman - Naomi (Glass Table
41:43 (Erdbeerschnitzel - Same Same (3rd Strike
46:32 Jacob Korn & Kelli Hand - Dance Away (Uncanny Valley)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully