וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרט על משה קצב: א' מבית הנשיא נגד שימוש בפרטיה

אמילי גרינצווייג

30.11.2011 / 13:21

א' מבית הנשיא קראה כי עורכת דינה לשעבר, כנרת בראשי, תייעץ למפיקי הסרט אודות הפרשה - ומיהרה לדרוש כי לא ייעשה כל שימוש בחומרים שהעבירה לה

א' מבית הנשיא, מגיבורות פרשת משה קצב, הודיעה דרך עורכי דינה לחברת יולי אוגוסט הפקות כי היא אוסרת על שימוש בשמה או פרטי המקרה שלה לצורך הפקת סרט אודות הפרשה.

מיד אחרי דחיית ערעורו של קצב בבית המשפט העליון, נודע כי רונית ויס-ברקוביץ' עמלה על פיתוח הפרויקט בשיתוף עם ליסה שילוח מחברת יולי אוגוסט, אולם א' מבית הנשיא הזדרזה להוציא מכתבים לחברת יולי אוגוסט וכן לעורכת דינה לשעבר, כנרת בראשי, אשר פורסם כי תייעץ למפיקי הסרט. במכתבים מבהירה א' מבית הנשיא כי הפסיקה את קשרי הייצוג עם בראשי לפני ארבע שנים ומאז לא היו השתיים בקשר. כפועל יוצא, דורשת א' הן מבראשי והן מהחברה שלא לעשות שימוש בשום חומר הקשור בה או להשתמש בשמה בין במישרין ובין בעקיפין לצרכי פיתוח הסרט.

א' מבית הנשיא היתה מהמתלוננות הבולטות נגד קצב ולה חלק מרכזי בפרשה. בסופו של דבר, נותרה א' מבית הנשיא מחוץ לכתב האישום נגד הנשיא לשעבר, שהורשע בשני מעשי אונס ואמור להתחיל לרצות את עונש המאסר שלו בשבוע הבא.

מחברת יולי אוגוסט נמסר בתגובה: "ראשית, לא הגיעה לידינו כל בקשה או דרישה מצידה של א' מבית הנשיא. לעצם העניין, חברת יולי-אוגוסט הפקות פנתה לעו"ד כנרת בראשי על רקע סיפורה האישי והתמודדותה מול כל הגורמים בפרשת קצב ולאו דווקא בנוגע לפרטים הספציפיים הקשורים במקרה של א' מבית הנשיא. יש לציין כי עו"ד כנרת בראשי שומרת בקנאות על חסיונה של א' מבית הנשיא. עם זאת, אם יהיו בתסריט או בסרט פרטים הנוגעים לסיפורה של א', הם יהיו כאלה שהתפרסמו בכלי התקשורת והם בגדר נחלת הכלל".

עו"ד כנרת בראשי מסרה בתגובה: “המכתב הגיע לתקשורת לפני שהגיע אלי ונכון למתן תגובה זו טרם קיבלתי את המכתב,. אני מצרה על הצעד הזה. בכל אופן עם קשר ובלי קשת לפרשת קצב מעולם לא עשיתי שימוש באינפורמציה שנמסה לי על ידי לקוח. הסרט, אם יהיה, לא עוסק ולא יעסוק בא' מבית הנשיא".

פרשת משה קצב: כל הדיווחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully