וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ששון גבאי זכה בפרס השחקן בפסטיבל הסרטים של הודו

4.12.2011 / 13:12

גבאי זכה על משחקו בסרט "בוקר טוב, אדון פידלמן" בטווס הכסף ובצ'ק על סך 22 אלף דולר. "מרגש שעבודה שלך מקבלת הכרה במקום מרוחק", אמר גבאי

"בוקר טוב, אדון פידלמן" של יוסי מדמוני ממשיך לקטוף פרסים. השחקן הראשי בסרט, ששון גבאי, זכה בסוף השבוע בפרס השחקן הטוב ביותר בפסטיבל הסרטים הבינלאומי של הודו.

מפיק הסרט, חיים שריר, קיבל את הפרס בשמו של ששון גבאי, שבשל השתתפותו בהצגות של תיאטרון בית לסין לא הגיע לטקס. לפרס נלווה מענק כספי על סך 22 אלף דולר. בתגובה לזכייתו אמר ששון גבאי כי "זה מפתיע ומרגש כל פעם מחדש לגלות שעבודה שלך מקבלת הכרה במקום מרוחק, בתרבות אחרת. זה משמח אותי במיוחד לזכות בפרס ביבשת שאנחנו חלק ממנה".

פרס זה מצטרף לפרס התסריט הטוב ביותר שקטף הסרט בפסטיבל סאנדנס, פרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל קרלובי וארי בצ'כיה ופרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל ירושלים.

חבר השופטים בפסטיבל הסרטים הבינלאומי בהודו מנה בין היתר את לורנס קרדיש מנהל המוזיאון לאמנות מודרנית בניו יורק, הבמאי הישראלי דן וולמן והבימאית האירנית, מתנגדת המשטר, טמינה מילני, שנטשה את הפסטיבל עוד בטרם טקס הנעילה. השפטים העניקו את פרס הסרט הטוב ביותר ל"פורפיריו", סרטו הראשון של אלחנדרו לנדס מקולומביה. בפרס הבמאי זכה הבמאי האירני אשגר פרהאדי על סרטו "היפרדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully