וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך: "החבובות", "סילבסטר בניו יורק", "מלנכוליה" ועוד

8.12.2011 / 7:48

החבובות, קירסטן דאנסט, אשטון קוצ'ר, ג'ודי פוסטר ורבים אחרים - כל אלה מחכים לכם מהשבוע על המסך הגדול

החבובות

גלגול קולנועי חדש של הסדרה הפולחנית, שמחזיר את החבובות האהובות למסך הגדול לאחר 12 שנה.

הפעם, מתאר כיצד החבובות נדרשות לצאת ולגייס עשרה מיליון דולרים כדי להציל את התיאטרון האגדי שלהן מידיו של איש עסקים נבזי, המתכנן להרוס אותו כדי לקדוח נפט.

ג'ייסון סיגל, שגם מופיע בסרט, כתב את התסריט של "החבובות" עם ניקולס סטולר, שכבר שיתף איתו פעולה ב"קח את זה כמו גבר". את "החבובות" ביים ג'יימס בובין, שידוע בעיקר כיוצר סדרת הפולחן "טיסת הקונקורד".

בימוי: ג'יימס בובין. משחק: ג'ייסון סיגל, איימי אדמס, כריס קופר, זאק גליפיאנקיס (98 דקות).

איפה ומתי רואים את "החבובות"?

מלנכוליה

סרטו של לארס פון-טרייר עורר תהודה גדולה בפסטיבל קאן, שם ערך את הקרנת הבכורה שלו, גם בגלל תכניו וגם בגלל ההתבטאויות השערורייתיות של הבמאי לאחריה.

"מלנכוליה", כפי שאפשר להבין, הוא סרט עגמומי למדי. המלנכוליות שלו באה לידי ביטוי בשני חלקים: בחלק הראשון אנו עוקבים אחר הגיבורה (קירסטן דאנסט), בשעה שהיא מתכוננת עם משפחתה לחתונתה הקרבה, ואנו חוזים אט-אט כיצד היא מאבדת את כל מה שיש לה. בחלק השני, אנו עוקבים כיצד הגיבורה חווה אובדן נוסף, אבל הפעם מדובר באובדן גדול עוד יותר - במקרה זה, מדובר כבר בחורבן של העולם כולו.

בימוי: לארס פון-טרייר. משחק: קירסטן דאנסט, שרלוט גינסבורג, קיפר סתרלנד, סטלן ואלכסנדר סקרסגרד, ג'ון הארט (136 דקות).

איפה ומתי רואים את "מלנכוליה"?

סילבסטר בניו יורק

כשנתיים לאחר "יום האהבה" מציג הבמאי הוותיק גרי מרשל ("אשה יפה"). קומדיה רומנטית נוספת בכיכובו של צוות שחקנים ענקי. במקרה זה, הסרט עוסק בכמה דמויות ניו יורקיות, חלקן פנויות וחלקן בזוגיות, שמחפשות, מאבדות ומוצאות אהבה ערב השנה החדשה.

צוות הכוכבים גדול לא פחות ואולי אף יותר מאשר בסרטו הקודם של מרשל, ולמעשה הוא ענק ומגוון באופן כמעט חסר תקדים: וכך, אפשר למצוא בו שחקן שמזוהה יותר עם דרמות ופעולה מסוגו של רוברט דה-נירו בצד המלכות העכשוויות של עולם הרומנטיקה, קתרין הייגל ושרה ג'סיקה פרקר; את ג'ולי אנדרוז הוותיקה בצד ג'סיקה בייל הצעירה, ובתווך מישל פייפר כנציגת דור הביניים; את אשטון קוצ'ר הרך יחסית בימים בצד ג'ון ליתגו; מוזיקאי מסוגו של זאק אפרון ומוזיקאי מסוגו של בון ג'ובי; וגם את האלי ברי, ג'סיקה בייל ומי לא.

בימוי: גרי מרשל. משחק: אשטון קוצ'ר, ליה מישל, שרה ג'סיקה פרקר, רוברט דה-נירו, קתרין הייגל, הילרי סוונק, בון ג'ובי, האלי ברי, זאק אפרון, ג'סיקה בייל (118 דקות).

איפה ומתי רואים את "סילבסטר בניו יורק"?

אלוהי הקטל

עיבוד עטור כוכבים של הבמאי המהולל רומן פולנסקי למחזה של יסמינה ראזה, שהועלה גם על במות התיאטרון בארץ בהצלחה רבה.

כזכור, "אלוהי הקטל" עוסק בשני זוגות הורים שנפגשים כדי לדון בהשלכות של קטטה שפרצה בין ילדיהם. מה שמתחיל כגישוש הדדי ומנומס לשם השכנת שלום, הופך במהרה לוויכוח לחלוטין לא מנומס בין הזוגות.

בימוי: רומן פולנסקי. משחק: ג'ודי פוסטר, קייט ווינסלט, ג'ון סי.ריילי, כריסטופר וולץ (80 דקות).

איפה ומתי רואים את "אלוהי הקטל"?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

שירות המתנות החשאי של ארתור

סרט אנימציה תלת-ממדי שנעשה בשיתוף פעולה אמריקאי-בריטי. מהצד הבריטי, אלו הם אולפני ארדמן, שהפיקו בין השאר את "וואלס וגרומיט", "חיים בזרם", "מרד התרנגולים" ועוד. מהצד האמריקאי, זוהי חטיבת האנימציה של אולפני סוני. יחד, הם עונים על השאלה הנצחית שמעסיקה כל אמריקאי, בריטי ונוצרי בכלל - איך סנטה מצליח לשלוח את כל המתנות בלילה אחד? הסרט מוקרן בארץ בגרסה מדובבת בלבד.

בימוי: שרה סמית. דיבוב: אלברט כהן, אוהד שחר (97 דקות).

איפה ומתי רואים את "שירות המתנות החשאי של ארתור"?

בונרקאו

סרט פעולה עתידני שמערבב בתוכו השפעות של ספרי קומיקס, מערבוני ספגטי, סרטי סמוראים ומשחקי וידאו.

הסרט מתאר כיצד, בעולם ללא רובים, מגיע נווד מסתורי (ג'וש הארטנט) אל עיר מוכת טרור הנשלטת בידי ניקולה האכזרי (רון פרלמן). הנווד חובר לסמוראי צעיר המבקש להשיב את כבוד משפחתו ולברמן מקומי (וודי הרלסון), וביחד הם מתכוונים למוטט את השלטון הרודני. אלא שניקולה העריץ לא מתכוון לוותר כל כך מהר, והשלושה יוצאים למלחמה בה רק תוצאה אחת באה בחשבון.

מאחורי הסרט עומדים שמות רבים תוצרת הארץ: הוא מבוסס על סיפור של לא אחר מבועז דווידזון, הפיק אותו רם ברגמן וביים אותו גיא משה.

בימוי: גיא משה. משחק: ג'וש הרטנט, וודי הרלסון, דמי מור, רון פרלמן (124 דקות).

איפה ומתי רואים את "בונרקאו"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully