וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "דמדומים" שומר על הפסגה שבוע שלישי ברציפות

4.12.2011 / 16:28

הפרק הלפני-אחרון בסאגה המצליחה נהנה מהצניחה הדרסטית של "החבובות" והצליח שוב לשמור על הצמרת

סוף השבוע שלאחר חג ההודייה, שבו הקהל האמריקאי מנסה לחסוך כדי לפצות על הכסף שבזבז בשבוע קודם לכן, הוא באופן מסורתי אחד החלשים בעונה הקופתית. בהתאם לזאת, אף אולפן לא העז לשחרר לאולמות סרט בהפצה רחבה, והוא ידע למה: הקהל אכן התרחק מבתי הקולנוע בסוף השבוע, מה שהוביל לירידות חדות בהכנסות של הסרטים שכבר רצו בהן.

היחיד שהצליח לצאת בשלום מן המפולת הזו הוא "דמדומים, השחר מפציע: חלק ראשון", שהכניס 17 מיליון דולר, מה שהעלה את מאזנו הכללי ל-247.4 מיליון דולר, וחשוב מכך - הבטיח לו את הפסגה בשבוע השלישי ברציפות, הישג שרק "העזרה" רשם השנה, וגם זה קרה כבר לפני ארבעה חודשים.

לעומת זאת, מצבם של "החבובות", "הוגו" ו"שירות המתנות החשאי של ארתור" שפיר פחות. אף שהם בשוק פחות זמן מ"דמדומים", ההכנסות שלהם סבלו מצלילה דרסטית וחדה מהצפוי. עתה עליהם לקוות כי ינצלו את חג המולד הקרב ובא כדי לאושש את מאזנם. במקרה של "החבובות" ו"הוגו", הם עשויים להסתייע לשם כך במועמדויות לגלובוס הזהב.

בגזרת ההפצה המצומצמת, בלט "בושה", סרטו המדובר של סטיב מקווין בכיכובו של מייקל פסבנדר כמכור למין. הדרמה עטורת הפרסים השכילה לגרוף 360 אלף דולר, וזאת אף שהוקרנה בעשרה אולמות בלבד ולמרות שניתן לה באופן נדיר הדירוג NC-17, שהגביל באופן קיצוני את גילאי הצפייה בה ואת הפוטנציאל המסחרי שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully