וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופי: מדונה תופיע במחצית סופרבול 2012

5.12.2011 / 10:34

הזמרת תהיה האישה הראשונה שתופיע באירוע מאז תקרית ג'נט ג'קסון. הסופרבול נחשב לאחד המשדרים הנצפים ביותר בארה"ב

כמה חודשים לפני הפתיחה הרשמית של סיבוב ההופעות שלה, תעלה מדונה על במה באצטדיון באינדיאנפוליס, ותהיה המופע המרכזי במחצית סופרבול 2012 - כך מדווחים היום (שני) מקורות המקורבים לליגת הפוטבול האמריקנית. הסופרבול הקרוב יערך ב-5 בפברואר באצטדיון לוקאס אויל באינדיאנפוליס, שבארצות הברית. דיווחים ראשונים על כך פורסמו בוואלה! תרבות כבר באוקטובר.

מדונה צפויה לבצע באירוע את הסינגל הראשון מתוך אלבומה הבא, וכן לשיר את ההמנון האמריקני. מדובר בהופעה הראשונה של זמרת באירוע - אחד המשדרים הנצפים ביותר בטלוויזיה האמריקנית - מאז הופיעה בו ג'נט ג'קסון ב-2004. הופעתה של ג'קסון בסופרבול, יחד עם ג'סטין טימברלייק, עוררה אז סערה גדולה כיוון שאחד משדיה נחשף במהלך המופע בו צפו על פי ההערכות כמיליארד בני אדם ברחבי העולם. בעקבות המופע, הטילו רשויות השידור האמריקאיות קנסות כבדים על ליגת הפוטבול במטרה לוודא שהמופעים בעתיד יהיו מתונים יותר. ואכן, מאז 2004 הופיעו באירוע רק אמנים שנחשבו מתאימים לכל המשפחה, כמו פול מקרטני ותום פטי.

בחודש שעבר דווח כי מדונה תופיע בישראל ב-31 במאי 2012. על פי גורמים המקורבים לזמרת, הופעתה בישראל תפתח את סיבוב ההופעות העולמי שלה, הראשון מאז זה שהסתיים בארץ ב-2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully