וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום קרוז בדרך לבוליווד?

5.12.2011 / 21:28

בהקרנה של הסרט החדש בסדרת "משימה בלתי אפשרית" במומבאי אמר קרוז כי "לעולם לא יסרב" אם יוצע לו תפקיד בסרט שיופק בתעשיית הקולנוע ההודית

השחקן טום קרוז בדרך לתעשיית הקולנוע ההודית? הכוכב האמריקאי ביקר בהודו לרגל יצאת הסרט הרביעי בסדרת "משימה בלתי אפשרית" - "Ghost Protocol". בהקרנה מיוחדת של הסרט במומבאי אמר קרוז לכלי התקשורת כי "הוא אוהב לצפות בסרטים הודיים. יש המון סרטים הודיים שיוצאים בכל שנה ולי יוצא לצפות בחלק מהם". כשנשאל מה יעשה אם יוצע לו תפקיד בסרט שיופק בבוליווד, תעשיית הסרטים ההודית הענפה, אמר קרוז: "לעולם לא אסרב. אשמח לעשות זאת". קרוז בן ה-49 סייר ביומיים האחרונים במדינה, ובין היתר באתר התיירות הידוע הטאג' מאהל.

הטריילר לסרט החדש בסדרה:

בחלק הרביעי בסדרה שוב נקלע צוותו של הסוכן הוותיק אית'ן האנט לקשיים, כשהממשל מצמצם את פעילותו ואילו בינתיים מנסה האנט להכשיר סוכן חדש, בדמותו של ג'רמי רנר ("מטען הכאב", "גנב עירוני"). הסרט, אותו הפיק בין השאר ג'יי ג'יי אברהמס של "אבודים" ו"סופר 8", צולם בדובאי, לאחר שסבל מקשיי תקציב (בעקבותיהם קיצץ קרוז בשכרו). את הסרט ביים בראד בירד, מי שהתמחה עד כה בסרטי פיקסאר כמו "משפחת סופר על" ו"רטטוי".

הסרט יוקרן בבכורה עולמית ביום רביעי בפסטיבל הסרטים בדובאי, אליו נסע קרוז הישר מהודו.

  • עוד באותו נושא:
  • טום קרוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully