וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קונג-פו פנדה 2" מוביל במספר המועמדויות באוסקר של האנימציה

5.12.2011 / 23:39

הסרט גרף 12 מועמדויות, כולל בקטגוריית סרט האנימציה הטוב ביותר. "החתול של שרק" ו"רנגו" אחריו עם תשע מועמדויות

"קונג-פו פנדה 2" כבר נרשם בדפי ההיסטוריה כשובר הקופות הגדול ביותר שביימה אשה (ג'ניפר יו), והערב הוא יכול לזקוף לזכותו הישג נוסף: הוא המוביל במספר המועמדויות לפרסי האנני, האוסקר של האנימציה.

הפרק השני במעלליו של הדב השמנמן אך הלוחמני גרף 12 מועמדויות, כולל כמובן בקטגוריית סרט האנימציה הטוב ביותר. אולפני דרימוורקס, שעמדו מאחורי "קונג-פו פנדה 2", יכולים גם להתגאות במוצר נוסף שלהם, "החתול של שרק", שקיבל תשע מועמדויות, הכמות שבה התכבד גם "רנגו". מאחורי שלושת אלה ניצב "פו הדוב" עם שמונה מועמדויות, אם כי הוא לא מועמד בקטגוריית הסרט הטוב ביותר, ו"מכוניות 2" עם שבע מועמדויות.

בין המועמדים לפרס סרט האנימציה הטוב ביותר נמצאים גם "הרפתקאות טינטין" של סטיבן שפילברג, שובר הקופות "ריו", הפנינה הצרפתית המפתיעה "חתול בפריז" ו"שירות המתנות החשאי של ארתור" הבריטי, שיגיע לאקרנים בישראל בסוף השבוע הבא.

במאית "קונג-פו פנדה 2" בראיון בלעדי: אנג'לינה ג'ולי הכי מגניבה בעולם

החתול יביס את הפנדה?

כיוון שפרסי האנני משמשים בדרך כלל אינדיקטור לקראת האוסקר, השנה יש להם חשיבות מיוחדת: הסיבה לכך היא שבניגוד לשנים עברו, שבהן הפסלון המוזהב היה בכיס של פיקסאר, הפעם התחרות פתוחה לגמרי, שכן די ברור כי "מכוניות 2" המושמץ לא יזכה בפרס.

עד עתה המחשבה היתה כי הקרב יהיה בין "רנגו" ו"הרפתקאות טינטין", אך לאחר הכרזת המועמדויות הערב, נראה כי גם "קונג-פו פנדה 2" ו"החתול של שרק" ייקחו חלק במירוץ לאוסקר. הערב (שני) הוכרזו גם המועמדויות לאנני בתחום הטלוויזיה, וכצפוי, בין סדרות האנימציה שיתחרו על הפרס בולטות "משפחת סימפסון", "מלחמת הכוכבים: מתקפת המשובטים" ו"ארצ'ר".

איזה סרט הייתם רוצים שיזכה? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully