וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף אטדגי: "מרגול היא זמרת מהממת"

עינב שיף

6.12.2011 / 12:50

מנהלה לשעבר של הזמרת, שהורשעה בסחיטה באיומים שלו, סירב להתייחס לפרשה בכנס אילת לעיתונות, אבל בכל זאת פרגן לזמרת. אליקו: "אין חרם על אייל גולן, פשוט לא משמיעים אותו"

"מרגול היא זמרת מהממת ונהדרת", כך אמר היום (שלישי) אסף אטדגי, אמרגנה לשעבר של מרגלית צנעני, שהורשעה במסגרת עסקת טיעון בסחיטה ואיומים שלו. אטדגי השתתף בכנס בנושא מוזיקה ורדיו במסגרת כנס אילת לעיתונות. מנחה הפאנל, מנחם הורוביץ, התעקש ושאל את אטדגי על הפרשה, אולם הוא סירב להתייחס לנושא: "הפרשה מאחוריי כבר המון זמן ואני רגוע", אמר אטדגי.

לאחר מכן עבר הורוביץ לעסוק בשאלת הסכסוך בין השדרן אליקו לאייל גולן. "אם אמן בישראל מתנהל כמו שהוא מתנהל מול גוף תקשורתי וקורה מה שקורה, אז יש החלטות", אמר אליקו. "זה לא משהו שלי מול אייל או של אייל מולי. לא היית מתנהג אחרת. אין חרם על אייל, אנחנו בסך הכל לא משמיעים אותו".

לדבריו, "כששאלו את דידי הררי למה הוא מחרים את עומר אדם, הוא ענה 'אני לא מחרים אותו, אני רק לא משמיע אותו. גם אנחנו לא משמיעים את אייל גולן".

"לא המוזיקה המזרחית נצחה - העם ניצח"

"גלגלצ, המיינסטרים הגדול, משמיע אינדי, כי המוזיקה המזרחית הפכה למיינסטרים", הוסיף אטדגי. "הם תחנה שמשמיעה מוזיקת שוליים, רוק, והכל לפי מה שנוח. דלית עופר, שהיא חברה טובה שלי, שמעה ממני שאני מוכן לממן סקר ואת תביאי עשרה אמנים ושירים שאת משמיעה ואני אביא את אלו שאת לא משמיעה ונראה - מה החיילים יצביעו. הממסד שמקבל את הכסף מהציבור מסרב לקבל את העובדה שזו המוזיקה בזרם המרכזי של היום".

"אני שומע כל מיני אנשים שאומרים 'הטקסט הזה לא טוב או לא טוב', מי קובע את זה?", תהה אליקו בתגובה לאישה מהקהל שאמרה שהיא "נעלבת כמזרחית מחלק מהשירים". "כשקובי פרץ שר את 'בלבלי אותו' ומדינה שלמה התבלבלה, אז היו את אלה שאמרו 'מה זה הטקסט הזה' ומצד שני הרחוב קפץ והתחתן עם השיר הזה. אז מה אני אגיד לאנשים האלה? תפקידי הוא לא לקבוע מה טוב לקהל".

"אחת הסיבות שהתחנות הממלכתיות לא משמיעות מוזיקה מזרחית היא שהם לא צריכים למכור פרסומות", אמר אטדגי. "אין לו סיבה להשמיע את המוזיקה שהעם רוצה".

"פרשת מרגול לא תשפיע על המוזיקה המזרחית"

"מקרה מרגול הוא מקרה פרטני שלא משליך על זמרים כאלה ואחרים בתעשייה", אמר אליקו. "תמיד קל לחפש לאיזו סטיגמה או תבנית צריך להכניס את זה. אגלה לך סוד - אם מרגול תפתח קיסריה יבואו 2,500 איש וימחאו לה כפיים. בסופו של דבר, הקהל ימשיך לאהוב את הזמרים והזמרות. אני למשל, כן אנגן את רדיו והיא קיבלה את מה שהיא צריכה לקבל ותשלם על דבריה".

"פרשת מרגול לא תשפיע על המוזיקה המזרחית", הוסיף אטדגי, שחזר ואמר שהיא זמרת מצוינת. אליקו אמר לאטדגי שלב זה "ספר על הדואט שאתם מתכננים" ואטדגי הבהיר: "לא יהיה דואט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully