וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברבי בלוז" יתחרה בפסטיבל סאנדנס

שני גורקביץ'

6.12.2011 / 23:00

סרטה של עדי קוטנר יוקרן בפסטיבל היוקרתי ויתמודד במסגרת הבינלאומית לסרטים קצרים

"ברבי בלוז" שביימה עדי קוטנר יוקרן במסגרת תחרות הסרטים הקצרים הבינלאומית של פסטיבל סאנדנס שיערך ב-19 עד 29 בינואר ביוטה שבארצות הברית. במסגרת הפסטיבל, החשוב ביותר בארצות הברית בתחום הקולנוע העצמאי, יתחרו 64 סרטים קצרים בקטגוריה המקומית ובזו הבינלאומית.

קוטנר, סטודנטית בחוג לקולנוע וטלוויזיה של אוניברסיטת תל אביב, יצרה את "ברבי בלוז" במהלך שנת הלימודים השנייה שלה. הסרט, בכיכובם של מירב פלדמן ודביר בנדק, מתאר מפגש בין נערת פרברים משועממת לבין השכן החדש שלה ומראה כיצד אחר צהריים שמתחיל באורח תמים יכול להוביל במהרה להתפכחות כואבת.

הסרט זכה בפרס הסרט העצמאי הקצר הטוב ביותר בפסטיבל ירושלים ביולי האחרון, והוקרן מאז גם בפסטיבל הבינלאומי לסרטי נשים ברחובות. הפקתו נתמכה גם על ידי קרן ידידי אוניברסיטת תל אביב בבריטניה. בימים אלה עובדת קוטנר על סרטה החדש, אותו תביים במסגרת פרויקט העוסק בשירה עברית, המופק על-ידי אוניברסיטת תל אביב. במקביל, קוטנר מפתחת את התסריט לסרט הגמר של לימודי התואר הראשון שלה.

בארבע שנים האחרונות, התקבלו לפסטיבל סאנדס שני סרטים נוספים שבוימו על ידי במאיות יוצאות החוג לקולנוע וטלוויזיה של אוניברסיטת תל אביב: "פיתיון" של מיכל ויניק ו"אוטובוסים" של יסמין נובק.

סרטה של קוטנר מצטרף לשלושה סרטי תעודה ישראליים שיתמודדו במסגרת תחרות הקולנוע התיעודי הבינלאומי. מדובר ב"ג'יפסי דיווי" של רחל לאה ג'ונס, "חמש מצלמות שבורות" של גיא דוידי ועימאד בורנט ו"שלטון החוק" של רענן אלכסנדרוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully