וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיאם מתאחדים להופעה חד-פעמית בתל אביב

שני גורקביץ'

7.12.2011 / 6:28

ג'ף שפירו שהגיע במיוחד מלונדון ויוסי פיין בביקור מקליפורניה יחברו להדר גולדמן עם עיבודים חדשים ללהיטים של הלהקה

"אנחנו אנשים שאוהבים לנגן, ויש לנו הרבה מאוד אנרגיה והרבה מאוד גרוב והרבה מאוד קצה", אומר סולן להקת סיאם, ג'ף שפירו, בשיחת טלפון עם וואלה! תרבות. שפירו הגיע לביקור בתל אביב במיוחד לרגל הופעת האיחוד הערב (רביעי) של הלהקה שהוקמה ב-1984 במועדון הפינגווין המיתולוגי בתל אביב.

את הלהקה הקים שפירו יחד עם הדר גולדמן והבסיסט יוסי פיין. הלהקה שנודעת בסגנון הניו ווייב שלהם, התפרסמה כשחיממה את "סוזי אנד דה באנשיז" בהופעה בשנות השמונים בקולנוע דן בתל אביב. בעקבות המופע הוזמנו גולדמן ושפירו לחמם את סוזי במופע הופעות אירופי. לאחר שורה של אלבומים בשנות השמונים, הוחתמה הלהקה בלייבל Rough Trade הבריטי, ב-1989 וזמן קצר לאחר מכן התפרקה.

הערב תופיע הלהקה בתל אביב בהרכב המקורי ויצטרף אליה חיים לרוז. "אנחנו בעיקר ננגן שירים ישנים שלא ניגנו המון זמן", אומר שפירו. לדבריו, האיחוד נולד כיוזמה של פיין שהגיע לביקור מולדת מקליפורניה. "הרגשנו שבא לנו לנגן ביחד, לא היה איזה מאורע".

סיאם בהופעה במועדון התיאטרון:

יש סיכוי לשמוע חומרים חדשים?

"לא, אולי שיר אחד או שניים, אבל לא בטוח. אנחנו בכוונה עושים דברים שלא עשינו מזמן ודברים מהתקופה שניגנו עם יוסי. ההופעה הערב מיוחדת ושונה מדברים שאנחנו עושים בדרך כלל - חזרה לחומר ישן אבל בעיבוד אחר לגמרי, עם לופים וסאמפלרים שועשים מסיבה יותר גדולה. יש בזה אלמנט מאוד קלאבי וגרובי אפילו טיפה דאבסטפ. מן שילוב של דברים ישנים וחדשים. תבואו, נעשה הפסקה באמצע ונגיש תה עם חלב".

סיאם יופיעו הערב, רביעי, ב-22:00 בהוואנה מיוזיק קלאב בתל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully