וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופ לוק 08: סט מוזיקה שיחמם לכם את הגוף

8.12.2011 / 9:02

זין על הקור: הקאסט של רוני פיאלקוב יחמם לכם לא רק את הלב, אלא את הגוף כולו בקאסט מרקיד באווירת מלחמה בדצמבר

החורף כאן. אפשר למצוא הוכחות לכך בכל מקום, כמו נניח, כשמגלים שהלכתם לישון עם גרביים. קר בחוץ, ועם הסופ"ש הגשום שבפתח הנטייה הטבעית היא להגיש כאן קאסט רך, עוטף ומלטף - משהו להתחבא איתו מתחת לשמיכה בשבת. אבל הלכנו על ההיפך. במקום לחמם את הלב, הסט הפעם יעלה את הטמפרטורה של כל הגוף, עם קטעים חמים שלא נותנים להפסיק לזוז.

פותחים עם Mr. Scruff, די ג'יי ומפיק מגוון ומוכשר מהסוג שתמיד מעניין לשמוע מה יש לו להציע הפעם. למרות שהוא לא בדיוק בשיאו בתקופה האחרונה, הסינגל החדש "Feel It" והבי סייד שלו שניהם קטעים שבהחלט מגיע להם קצת יחס ומסמנים אולי חזרה לעניינים של האדון. תסמכו על מר סקראף, איש נינג'ה טיון למהדרין, שאחרי כמעט 20 שנה בביז, הוא עוד לא אמר את המילה האחרונה. הוא אולי בסוג של הפסקת תה בקריירה שלו, אבל מוזיקה טובה ואינטיליגנטית תמשיך להגיע מכיוונו בעתיד, לעוד הרבה זמן בוודאי.

איפשהו בין הדיסקו לבוגי ובין האדיטס להאוס, נמצאים הצמד המסתורי Tiger & Woods. השניים, שמסרבים להזדהות בשמם האמיתי או לספק איזשהו מידע על עצמם, טוענים שהחליטו להיות אנונימיים לא בשביל הפוזה, אלא פשוט כי זה יותר כיף, להם ולמאזינים. בצורה מגוחכת משהו, הם גם מתעקשים לטעון שהצמדים Cleo & Patra ו-Pop & Eye שמוציאים את הקטעים שלהם בלייבל שלהם הם ממש ממש לא הם. חמודים אלה.

בכל מקרה, מי שהם לא יהיו, מהטיונים שלהם תמיד נשפכת איכות לכל הכיוונים, והאמת שהומור וחוסר אגו בעולם המוזיקה הזה, שלפעמים לוקח את עצמו הרבה יותר מדי ברצינות, הוא דבר מאוד מבורך. הקטע כאן מגיע מתוך אוסף אדיטים שהם שיחררו להורדה חינם לא מזמן, עם קטעים ישנים שלהם שכנראה לא התפתחו מספיק מעולם, אבל חלקם בהחלט מוכנים לאכילה, ואין כמו האינטרנט בשביל מוצר שכזה. חבל רק שהקטעים ב-192kbps, אבל היי, לא צריך להיות חמדנים.

Wiki Leaks של טייגר & וודס, להורדה חינם

הבא בתור שנתעכב עליו הוא Storm Queen, הלא הוא מורגן גייסט. שם נרדף לאיכות אמיתית וערכי הפקה גבוהים, מי שהיה חצי מהצמד המעלף Metro Area בעשור הקודם, והבעלים של הלייבל Environ, גייסט יצר לעצמו מותג חדש בשנה שעברה עם Storm Queen, וניפק את אחד הקטעים המעולים ביותר של שנת 2010. יתכן ששנה היתה יותר מדי זמן לחכות לעוד מהדבר הנהדר הזה, ויכול להיות שהציפיות קצת הרסו את ההנאה מהתוצאה.

"It Goes On" הוא לא טיון ענק כמו "Look Right Through" של השנה שעברה, אבל עדיין מדובר באחלה קטע, עם גרוב מסונתז וסוחף שכיף מאד להאזין לו וסביר שיעשה את העבודה גם על הרחבה. רק תוודאו שאתם מאזינים לגרסת הדאב שמגיעה עם נגיעות בלבד מהשירה. הווקאלז המלאים כבר באמת הורסים את החוויה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היפ הופ מהחלל. קוודו/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות ההצהרות הגרנדיוזיות בהתחלה, אנחנו כן עוברים לקראת הסוף לביטים טיפה פחות ישירים ורקידים שיותר מתאימים להאזנה נינוחה בבית (באחד יש ממש סאונד של גשם על החלון, רחמנא ליצלן). כמה מהשמות כאן מוכרים פחות, או לא מוכרים בכלל, אבל על אחד מהם שווה להתעכב לרגע קט. ג'יימי טיזדייל, חצי מצמד הדאבסטפ המוערך Vex'd, מפיק תחת השם Kuedo מוזיקה אחרת למדי, כמעט ממציא תת ז'אנר משלו.

תוך שהוא משלב ביטים מלוכלכים ומהירים עם שטיחים וסינתים מרחפים וחלליים, Kuedo יוצר באלבום הבכורה שלו ב-Planet Mu מוזיקה שמחברת בחכמה בין הקצוות המטונפים ביותר של ההיפ הופ של היום עם הסאונד של האבות המייסדים של האלקטרוניקה – ז'אן מישל ז'אר, ואנגליס, טנג'רין דרים ושאר חלוצי הסינתיסייזרים והאמביינט של שנות השבעים. פסקול מומלץ לטיסה הבאה שלכם לירח.

מיקס של Kuedo ל-Fact

ולא נסיים בלי קטע חדש של פלוטינג פוינטס. כבר נכתב עליו כאן בעבר, למעשה ממש הוקדש לו קאסט שלם, לכן לא נוסיף יותר מדי, חוץ מסיפוק המידע החשוב הזה: יש לו אי.פי. חדש. שימו את האוזניים שלכם עליו.

הפלייליסט

00:00 – Mr. Scruff – Feel It // Ninja Tune

05:00 – Fabrizio Mammarella – Skymed // Slow Motion

09:00 – Tiger & Woods – T&W Lab File #02 // Free Download

11:30 – Royalty – Work Me // Five Easy Pieces

15:30 – Zed Bias – Koolade (feat. Toddla T & MdCL) // Tru Thoughts

21:00 – Greymatter – Give It To Me Slow // Wolf Music

26:30 – Raffertie – Mimetic // Ninja Tune

29:30 – Storm Queen – It Goes On (Dub) // Environ

36:00 – Nautiluss & Lord Skywave – Blue Monday // Hemlock

38:30 – Cassie – Long Way 2 Go (VVV Rmx) // Free Download

42:30 – Phon.o – ABAW 723 // 50 Weapons

47:00 – Kuedo – Vectoral // Planet Mu

49:30 – Space Dimension Controller – Tiraquon's
Return (A New Home) // R&S

55:00 – Floating Points – Sais // Eglo

אוהבים קאסטים אלקטרוניים? דברו איתנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • פופ לוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully