וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איימי וויינהאוס נחשפת: "היא היתה לביאה"

9.12.2011 / 10:06

עם צאת אלבומה של איימי וויינהאוס, מארק רונסון וחברים נוספים חושפים את איימי שלא הכרנו: המצחיקה, השנונה והבלתי מנוצחת. מיוחד

יח"צ - חד פעמי

(חומרים: באדיבות הליקון, עריכת וידאו: בת גולן, קריינות: עינב שיף)

עכשיו אפשר לומר באופן רשמי שאיימי וויינהאוס עדיין איתנו: "Lioness: Hidden Treasurs", האלבום שהוציאה חברת התקליטים ומשפחתה של וויינהאוס, זוכה לביקורות מצוינות ולקבלה רחבה בעולם, שמכירים תודה על המאמץ להשאיר אותנו עם עוד קצת מהכישרון העצום של הזמרת, שמתה בגיל 27 בנסיבות עצובות למדי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדיין איתנו, בערך. עטיפת האלבום החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

את האלבום החדש הפיקו מארק רונסון, חברה הקרוב, וגם סאלאם רמי, שגם הוא היה חבר קרוב וקולגה מקצועית. שניהם עמלו על החומרים שהקליטה וויינהאוס תחת מעמסה רגשית גדולה, לאחר שאיבדו את אחת מחברותיהם הקרובות ביותר. השניים עמלו בכל זאת ומהאלבום החדש אפשר לומר שישנם שירים שהם ברמה גבוהה מאוד, כמו הקאבר ל-"Will You Still Love Me Tomorrow", שזכה ככל הנראה לתגובות הנרגשות ביותר מאז יצא האלבום, המופץ בישראל בחברת הליקון.

איימי וויינהאוס. Bryan Adams,
כמה יפה, כמה מוכשרת - כמה עצוב. איימי וויינהאוס/Bryan Adams

סביר להניח שחומרים נוספים של איימי וויינהאוס יצאו לאור בשנים הקרובות, עם התעצמות המיתוס על הזמרת הגדולה שלא הספיקה למצות את כל כשרונה. נתוני המכירות ירקיעו והוויכוח האם מדובר במסחרה או במפעל הנצחה לגיטימי, יימשך. בינתיים, כפי שכתבה דפנה לוסטיג בביקורת שלה בוואלה! תרבות, "Lioness: Hidden Treasurs" של וויינהאוס מספק לנו את הטעם הטוב שרצינו לקחת מלביאה אמיתית.

איימי וויינהאוס באלבום החדש: מצבה יפהפייה של כישרון גדול
איימי וויינהאוס: כל הדיווחים והסיפורים על מותה של הזמרת
איימי וויינהאוס בוואלה! Music
איימי וויינהאוס: איך אתם זוכרים אותה? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully