וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך: "סימיקו הקטן", "משימה בלתי אפשרית 4" ועוד

15.12.2011 / 8:03

ציון ברוך יוצא להגשים חלום, טום קרוז רק רוצה לשרוד, הפינגווינים של "תזיזו ת'רגליים" חוזרים, וכולם נפגשים על המסך הגדול עם שלושה סרטים חדשים נוספים

הפנטזיה הגדולה של סימיקו הקטן

קומדיה ישראלית, במסורת סרטי הבורקס של פעם ובמסורת הקומדיות ההוליוודיות העוסקות בעצם תהליך הפקת סרט.

גיבור הסרט, שאותו מגלם ציון ברוך, הוא סימיקו הקטן -פנטזיונר בשנות השלושיים לחייו, חביב השכונה, שעובד לפרנסתו בחומוסיה של ג'קי. הוא מאורס לבחורה בשם מזי (נטע גרטי) שחולמת על חתונה גדולה עם כל האטרקציות, אולם הפנטזיה הגדולה שלו היא ליצור סרט קולנוע שובר קופות על חשפניות, וזאת לאחר שסיים בהצלחה קורס צילום במתנ"ס המקומי. הוא מגייס את כל החבר'ה מהשכונה למימוש חלומו ונסחף להרפתקה שמוכיחה מחדש את כוחו של הקולנוע.

בימוי: אריק לובצקי. משחק: ציון ברוך, אורי גבריאל, נטע גרטי, גדי סבן (91 דקות).

איפה ומתי רואים את "הפנטזיה הגדולה של סימיקו הקטן"?

משימה בלתי אפשרית: קוד הצללים

הפרק הרביעי בעלילותיו של הסוכן המיוחד אית'ן האנט (טום קרוז). כנהוג בסדרה, גם הפעם התחלף הבמאי, ועכשיו מי שאוחז במושכות הוא יוצר האנימציה המצליח בראד בירד ("משפחת סופר-על"), שמתמודד לראשונה עם שחקנים בשר ודם, ובהם גם ג'רמי רנר ("מטען הכאב" ו"גנב עירוני") וצוות של כוכבים וכוכבניות מנקודות שונות של הגלובוס. גם עלילת הסרט עצמה מתרחשת ברחבי העולם - היא מתחילה עם פיצוץ בקרמלין, שבו מואשמים על לא עוול בכפם האנט וצוותו. עתה הם נאלצים גם להגן על שלום העולם, וגם להגן על שמם הטוב.

בימוי: בראד בירד. משחק: טום קרוז, טום ווילקינסון, וינג ריימס, ג'רמי רנר, ליה סיידו, פולה פאטון (133 דקות).

איפה ומתי רואים את "משימה בלתי אפשרית: קוד הצללים"?

תזיזו ת'רגליים 2

המשך הרפתקאותיהם של הפינגווינים המזמרים והמרקדים, שאותם פגשנו בלהיט זוכה האוסקר "תזיזו ת'רגליים". הפעם, מתאר הסרט כיצד הפינגווין שמפחד לרקוד פוגש פינגווין שיודע לעוף, והשניים יוצאים להרפתקאות שישנו את חייהם ואת עולמם של הפינגווינים בכלל.

בימוי: ג'ורג' מילר. דיבוב: ליאונרדו דיקפריו, מאט דיימון, רובין וויליאמס (בגרסה המקורית). אריה מוסקונה, רמה מסינגר, אריה צ'רנר (בגרסה מדובבת). (100 דקות).

איפה ומתי רואים את "תזיזו ת'רגליים 2"?

השקט שבאהבה

דרמה קומית-רומנטית פרי עטו של הסופר-קולנוען פיליפ קלודל ("לאהוב אותך מזמן"). גיבור הסרט הוא אלסנדרו, מרצה איטלקי למוזיקת בארוק שחי בשטרסבורג עם בתו בת ה-15 אירנה. אחיו קראמפונה, אנרכיסט אקסצנטרי, מגיע לגור איתם ומודיע שהוא מבקש מקלט מדיני בצרפת, מפני שהוא לא יכול לסבול יותר את ברלוסקוני (שעוד היה בשלטון בזמן הפקת הסרט, כמובן). בין המשברים של אירנה לחוסר היכולת של קראמפונה להתנהל בצורה בוגרת, אלסנדרו מרגיש לפעמים שהוא מגדל שני בני עשרה. אך בתוך כל המהומה הזו, הוא בכל זאת צריך להתפנות למשימה חשובה: למצוא לעצמו אהבה חדשה.

בימוי: פיליפ קלודל. משחק: אנוק איימה, נרי מרקורה (105 דקות).

איפה ומתי רואים את "השקט שבאהבה"?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ליל הכריש: תלת-מימד

מעין גרסה תלת-מימדית של "מלתעות" או מעין תשובת הכרישים ל"פיראנה", עם פחות דם ופחות הומור מודע לעצמו, ויותר ניסיון ליצור מתח ואימה. כל זה, מידיו של דיוויד ר.אליס, יוצר המותחנים ומותחני האימה הפורה שביים בעבר את "סלולר", "יעד סופי 2", "נחשים על המטוס" ועוד.

הסרט עוקב אחר צעירה בשם שרה, היוצאת עם שבעה מחבריה לנפוש בבקתת הוריה הממוקמת לחוף נהר בלואיזיאנה. הנופש הופך לסיוט, וזאת לאחר הם מותקפים על ידי כריש ענק ששוכן בנהר ומוצאים עצמם במאבק על חייהם מול המפלצת הימית וכנראה שלא רק נגדה.

בימוי: דיוויד ר.אליס. משחק: שרה פקסטון, דסטין מליגן (91 דקות).

איפה ומתי רואים את "ליל הכריש: תלת מימד"?

הפופינים בממלכת השמש

סרט אנימציה ספרדי מדובב לעברית, שהיה מועמד לאוסקר הספרדי, הגויה, בקטגוריית סרט האנימציה הטוב ביותר. הסרט עוסק בהרפתקאותיה של מומו, פרה מיוחדת באופייה העוברת מסע שמלמד אותה כי חשוב לשמור על הייחוד שלה.


בימוי: אלכס קול. דיבוב: משי קליינשטין (76 דקות).

איפה ומתי רואים את "הפופינים בממלכת השמש"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully