וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבום הבכורה של אביתר בנאי ייצא מחדש

עינב שיף

12.12.2011 / 10:46

אחד מאלבומי המופת של המוזיקה הישראלית יזכה להוצאה מחודשת במארז מיוחד, 15 שנים אחרי שיצא לראשונה

"אביתר בנאי", אלבום הבכורה של אביתר בנאי, ייצא במארז חדש ומהודר במלאת 15 שנה לצאתו, כך נודע לוואלה! תרבות. המארז צפוי לכלול את האלבום המקורי לאחר רימאסטרינג וכן אלבום בונוס הכולל קטעים שלא פורסמו מעולם.

מה ששימש זרז משמעותי בתהליך הוא הסרט התיעודי שנעשה על האלבום במסגרת סדרת "סיפורו של אלבום" המדוברת, הסוקרת חמישה אלבומי בכורה מופתיים במוזיקה הישראלית וזה של בנאי ביניהם. הסדרה, בבימויו של אבידע לבני ובעריכתו של יואב קוטנר ועורך המשנה דרור נחום, תשודר בערוץ 8 של HOT שקידם את הפרויקט. מועד עליית הסדרה הוא 7 בינואר 2012.

אלבום הבכורה של אביתר בנאי נחשב לאחד מאלבומי המופת של המוזיקה הישראלית. האלבום חשף לראשונה את בנאי, אחיהם של מאיר ואורנה, שהציג שירים חשופים וכואבים כמו "יש לי סיכוי", "תיאטרון רוסי", "אקדח", "אבות ובנים" ועוד. בנאי פרץ עם הסינגל "שמתי לי פודרה" שביצע יחד עם בת זוגו דאז, אפרת בן צור, ועם "מתי נתנשק".

האלבום הפך לקלאסיקה בקרב רבים ונמכר עד היום בעשרות אלפי עותקים. בנאי הוציא מאז שלושה אלבומי אולפן נוספים וכיום הוא אחד היוצרים הבולטים בישראל. כמו כן, בנאי עבר תהליך של חזרה בתשובה ולכן בהופעותיו לא מבצע שירים באלבום, כמו "תיאטרון רוסי" בשל מילותיו.

בחברת הד ארצי סירבו להגיב לדברים.

אביתר בנאי בוואלה! Music

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully