וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיסיהו חוזר בשאלה?

13.12.2011 / 23:36

המוזיקאי החרדי הסיר את זקנו ופרסם באתרו הרשמי: "לא עוד הסופרסטאר רגאיי החרדי. הייתי זקוק לחוקים. לא עוד"

הפתעה: מתיסיהו, המוזיקאי שהתפרסם בזכות השילוב יוצא הדופן בין יכולות הרגאיי שלו לעובדה שהוא שייך לזרם האמונה החסידי, חוזר בשאלה. מתיסיהו פרסם הערב (שלישי) תמונה שלו כשהוא מגולח מזקנו, סמלו המסחרי. לאחר מכן פרסם פוסט באתרו האישי בו התוודה כי משהו גדול בחייו עומד להשתנות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דה ניו לוק. מתיסיהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מצטער חברים, כל מה שתקבלו זה אני, בלי זהות בדויה", כתב מתיסיהו. "כשהתחלתי לחזור בתשובה לפני 10 שנים, זה היה תהליך טבעי ואורגני עבורי. זו היתה הבחירה שלי, המסע שלי לגילוי שורשיי וחקירת הרוחניות היהודית - לא דרך ספרים, אלא דרך החיים".

"בנקודה מסוימת, הרגשתי את הצורך להתעלות לרמה גבוהה יותר של דתיות", ממשיך מתיסיהו. "רציתי להתקדם מעבר לאינטואיציה שלי ולקבל את האמת האולטימטיבית. הרגשתי שכדי שאהפוך לאדם טוב, אני זקוק לחוקים - והרבה מהם - או שאחרת אתפרק. עכשיו אני חוזר לעצמי. בוטח בטוב שלי ובמשימתי האלוהית".

יהיה מעניין לראות כיצד הקהל היהודי, הבסיס החזק מאוד של מתיסיהו ברחבי העולם, יקבל את הגרסה החדשה של המוזיקאי המצוין, שעד כה הצליח לכבוש קהלים רבים בזכות הפלואו, כשרון הכתיבה וההופעות מלאות האנרגיה שלו.

מתיסיהו בן ה-32 הוא למעשה מת'יו פול מילר, יליד פנסילבניה שבארצות הברית ובן למשפחה יהודית כמובן. ב-2004 הוא הוציא את אלבומו הראשון בלייבל JDub וצבר לעצמו מוניטין כפרפורמר משובח ומיוחד. עד כה הוא הוציא שלושה אלבומים עמם הופיע ברחבי העולם וכמובן בישראל, בה הופיע מספר פעמים בהצלחה רבה.

  • עוד באותו נושא:
  • מתיסיהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully