וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי לוי: הפרידה מהמנהל והתביעה שבדרך

חגי אוזן

15.12.2011 / 0:00

לאחר שנים ארוכות, ישי לוי נפרד ממנהלו האישי גדעון מלאכי שנותר מאוכזב מהזמר הוותיק. בנוסף, עומד לוי בפני תביעה

דווקא כשהוא נמצא באחת מתקופות השיא של הקריירה שלו, החליט ישי לוי להיפרד ממנהלו האישי, גדעון מלאכי. השניים מפרקים שיתוף פעולה שנפרש על פני חמש עשרה שנה. זאת, לאחר שבתקופה האחרונה הזמר הביע חוסר שביעות רצון בעיקר מממספר ההופעות שסיפק לו מלאכי וכן ממחירן הנמוך בהשוואה לזמרים אחרים. לוי, שיוצא בימים אלה בסיבוב הופעות חורפי, משווק בחודשים האחרונים דרך חברת NMC ובכך נפרד מהמשרד "ג'אפ הפקות" של ג'ודי ארמה.

הפרידה מגדעון מלאכי מפתיעה ודרמטית, כיוון שבין השניים היו יחסי עבודה שהם הרבה מעבר ליחסי אמרגן–זמר רגילים. מקורבים לשניים סיפרו שמלאכי מאוכזב ופגוע מהצעד שעשה הזמר: "גדעון מלאכי דאג לכל מה שהיה חסר לישי לוי ועזר גם למשפחה שלו", אומר גורם בהפקה של לוי. "גם כשהוא נפל והסתבך בפלילים, הוא היה ממש משפחה שלו. מלאכי אוהב את לוי אהבת נפש, ממש מעריץ שלו ולכן הוא מאוד נפגע".

מלאכי אישר שהוא אכן מסיים את ההתקשרות המקצועית עם לוי, למרות שהפרטים עדיין לא סוכמו סופית. "הכל נעשה ברוח טובה", אמר מלאכי לוואלה! תרבות. "הרגשנו שזה קשר שהגיע למיצוי, יש כבר עייפות חומר ואין שום כעס או טינה חס וחלילה".

מי שתנהל מעכשיו את ישי לוי תהיה אשתו, איריס, דרך חברת הפקות חדשה "איריס לוי הפקות בע"מ". מי שיסייע לה הוא מירו הדד, מבעלי חברת ההפקות "מירו את עדן", כשגם שותפו יפרח מתנה יהיה חלק מצוות הניהול. "העבודה עם גדעון מלאכי היתה באווירה יותר חברית מאשר מקצועית", אמרה לוי לוואלה! תרבות. הגיע המן להיפרד ולהמשיך הלאה. אין ביניהם שום ריב". לוי דחתה את דברי הגורם בהפקה והגדירה אותם "שטויות".

עם זאת, בעוד מלאכי ולוי מנסים לשדר אווירה רגועה, ברקע כבר מסתמנת תביעה משפטית מכיוונה של ארמה, הטוענת כי לוי היה חתום בחברה שלה ושהמעבר שלו ל-NMC אינו חוקי. "אני מאשרת שהגשתי תביעה נגד ישי לוי", אמרה ארמה. "מעבר לכך אני מנועה מלהגיב". איריס לוי בתגובה לדברים: "טרם קיבלתי את כתב התביעה".

ישי לוי בוואלה! Music
ישי לוי עשה צעד נכון? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ישי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully