וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10: מפסיקים המעבר לנווה אילן

אמילי גרינצווייג

15.12.2011 / 12:34

הערוץ הפסיק את ההכנות לקראת המעבר שאמור להסתיים עד ה-1 בינואר. הפקת "אלנבי" בוטלה והערוץ יעבור לשדר בעיקר שידורים חוזרים

ערוץ 10 הפסיק את ההכנות לקראת מעבר חברת החדשות לנווה אילן. בערוץ, שהודיע למועצת הרשות השניה כי יעביר את חברת החדשות על פי תנאי הזיכיון לאולפני ג.ג בנווה אילן, קיבלו את ההחלטה על הפסקת ההכנות והעברת הכספים בעקבות החלטת ועדת הכלכלה שלא לאפשר את דחיית חובות הערוץ.

"מסתמן שנחדל לשדר בסוף ינואר כך שאין שום טעם והיגיון להשקיע 20 מיליון שקל במעבר לאולפנים החדשים בנווה אילן", אמר גורם בכיר בחדשות 10 והוסיף:”נסתפק באולפן שיש לנו כבר שנים ב-JCS בירושלים". יש לציין כי בכל מקרה תוכנן כי חדשות 10 ישדרו בחודש הראשון למעבר מהאולפנים בירושלים, זאת בעקבות הזמן הדרוש להעברת האולפן מהבניינים בגבעתיים לנווה אילן.

עוד הוחלט בערוץ, בעקבות הודעת מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי כי במידה והחלטת ועדת הכלכלה תשאר על כנה הוא ימליץ לבעלי המניות שלא להאריך את זיכיון הערוץ עם מועד פקיעתו ב-27 בינואר, להוריד את כל תוכניות היום של הערוץ וכן לבטל את ההפקה היחידה שעוד פעלה, "אלנבי", המבוססת על ספרו של גדי טאוב ומופקת על ידי חברת ההפקה של מוש דנון. בין התוכניות שהורדו: משפחה 10, זמן מיסטיקה, אשת חייל, מספרים מדברים, בריאות –רפי קרסו, איזה יופי, מקצוענים ורצועת האוכל בשעה 16:00.

לוח השידורים של הערוץ צפוי בימים הקרובים להיות מורכב מתכנים רבים יותר של שידורים חוזרים. כן נעצרה גם כל עבודת ההכנה להישרדות VIP, שהשקתה תוכננה לסוף חודש ינואר. במסגרת זו נעצרו הפקת הפרומו וכן עבודות ההכנה ליחסי הציבור: אירוע השקה, שיתופי פעולה וראיונות בעיתונים.

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully