וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף זמיר מונה ליו"ר קרן רבינוביץ' לאמנויות

חן רוזנק

18.12.2011 / 19:21

זמיר, סגן ראש העיר תל אביב, אמר לוואלה! תרבות כי "זהו כבוד גדול ומדובר בתקפיד מאתגר". במקביל, החליטה הקרן להחזיר את התמיכה בתחומי השירה, הספרות והמוזיקה לתקציבה

דירקטוריון קרן יהושע רבינוביץ לאמנויות אישר הערב (ראשון) את מינויו של אסף זמיר ליו"ר הדירקטוריון. זמיר, בן 31 סגן ראש העיר תל אביב וראש מפלגת הצעירים "רוב העיר", יחליף בתפקיד את נתן וולך, ממלא מקומו לשעבר של ראש העיר חולדאי.

בשיחה עם וואלה! תרבות אמר זמיר כי "זהו כבוד גדול ומדובר בתקפיד מאתגר. כעת אקח את הזמן הנדרש ללמוד לעמוק את הקרן ותחום פעילותה". מנכ"ל הקרן גיורא עיני מסר לוואלה! תרבות כי "אסף זמיר הוא בחור מרשים ונמרץ וכולנו מכירים אותו. אני חושב שאנחנו מביאים ברכה לקרן בכך שסגן ראש עיר צעיר ונמרץ יהיה יושב הראש שלה. ההצבעה היתה פה אחד עם חיוך על שפתיים ובאהדה".

כמו כן בישיבת הדירקטוריון הערב סוכם על החזרת התמיכה במוזיקה לתקציב הקרן וכן על החזרתה והעלאתה של התמיכה בתחומי השירה והספרות, שייעמדו ככל הנראה על כ-250 אלף שקלים לשנה.

קרן יהושע רבינוביץ' לאמנויות תומכת בהפקות ויצירות בתחומי הספרות והשירה, המוזיקה, האמנות הפלסטית והמחול. הקרן גם מקיימת ומנהלת פרוייקט קולנוע יחד עם קרן רקנאטי התומך בהפקות קולנוע ישראליות עלילתיות ותיעודיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully