וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: מוסלמים הם לא ערכיים? סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

20.12.2011 / 10:58

מוסלמים הם לא מספיק ערכיים בשביל המפרסמים; האוורד סטרן מעצבן את איגודי ההורים ומי יציל את הקריירה של כריסטינה ריצ'י? סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: המפרסמים נוטשים את המוסלמים האמריקאים

סדרת הריאליטי "All American Muslims" – תכנית של רשת TLC שעוקבת אחר חייהן של מספר משפחות מוסלמיות שגרות בפרברי דטרויט – ממשיכה לספוג מתקפות. המפרסמים של התכנית היו נתונים מאז עליית הסדרה ללחצים מצד צופים רבים שהונחו על ידי ארגונים שונים להפציר בהם למשוך את מודעותיהם, בטענה כי הסדרה מקדמת אג'נדה מוסלמית קיצונית וכי ערכיה אינם ליברליים דיים.

השבוע, נראה שחלקן נכנעו לאיומים: רשת "Low's" – רשת קמעונות גדולה בארה"ב – הודיעה כי היא לא תפרסם יותר במסגרת הסדרה בנימוק שהתכנית "איננה תואמת את הערכים המנחים את הרשת". זמן קצר לאחר מכן הודיע גם אתר התיירות "kayak" כי לא יפרסם יותר במסגרת הסדרה. הרשתות הללו הן השתיים היחידות שהודו בפומבי כי לא יפרסמו יותר במסגרת הסדרה, אולם הן מצטרפות ל-65 חברות נוספות שהפסיקו לפרסם במסגרתה, ללא נימוק ספציפי. הליגה נגד השמצה כבר מיהרה לגנות את המהלך ואמרה כי הוא "מאכזב", וכי נראה כי הרשתות מושפעות מטיעונים של ארגונים אנטי-מוסלמיים.

וכאילו זה לא מספיק, הרי שהשבוע הותקפה הסדרה גם מכיוונו של הארגון למען זכויות בעלי החיים PETA. הארגון גינה את החלטתה של אחת הנשים בסדרה למסור את הכלב בן ה-16 של בעלה, כיוון שהיא סובלת מאלרגיות. לצערם של היוצרים הסדרה לא יכולה להתנחם אפילו בנתוני רייטינג, כיוון שגם למרות השערורייה שיצרה, הרייטינג שלה רק מידרדר מדי שבוע.

המיותר: האוורד סטרן מערב הורים

האוורד סטרן, שדרן הרדיו הפרובוקטיבי ומי שייכנס בקרוב לנעליו של פירס מורגן כשופט בתכנית "America's Got Talent", התייחס השבוע לביקורת שהשמיעה מועצת ההורים לטלוויזיה על הבחירה של רשת NBC בשדרן הרדיו נטול העכבות לשפוט בתכנית שמיועדת לכל המשפחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

עם אישור השתתפותו של סטרן בתכנית הוציאה המועצה הודעה נזעמת שגינתה את עצם שקילת הרעיון ללהק את סטרן לתפקיד. "מדובר בצעד נואש לרשת כושלת", נכתב בהודעה. השבוע התראיין סטרן בתכניתו של מורגן, והחליט להשיב אש. "רשתות רועדות מאנשים כאלה. אני מניח שהם מוציאים את המקלדות שלהם, כותבים מכתב ומתחילים להתלונן שאני איזה סוטה מוזר שהולך להפוך את האמריקאים לזומבים שמכורים לסקס", אמר סטרן שהבטיח למורגן ולצופים כי ייקח את התפקיד במלוא הרצינות. "אני חושב ש-NBC נשבתה בקסמיי כי הם ידעו שאני ישר. לא משנה מה אתה חושב עליי, אני אתן לך דעה כנה. המטרה שלי היא למצוא כשרון אמיתי, למצוא מישהו שבאמת יכול להיות סופרסטאר".

הביזאר: תכנית ריאליטי חדשה של בירה "באדוויזר"

רשת הטלוויזיה ABC תשיק ב-21 בינואר תכנית ריאליטי חדשה שהופקה בשילוב צמוד של מותג הבירה האמריקאי "באדוויזר".

Bud United Presents: The Big Time. AP
טלוויזיה במיטבה. מתוך "Bud United Presents: The Big Time"/AP

הסדרה, שתיקרא "Bud United Presents: The Big Time" עוקבת אחר חבורה של צעירים שמנסים להגשים את חלומם - החל מצעיר שמנסה להתקבל לקבוצת כדורסל מקצועית וכלה בצעירה שרוצה לתפוס את מרכז הבמה באירוע מוזיקלי גדול. "מינפנו את הקשרים של 'באדוויזר' לאירועי ספורט, בידור וסטייל בינלאומיים על מנת להגשים את חלומותיהם של המתמודדים", נמסר בהודעת ההפקה. זה באמת מה שהיה חסר לנו על המסך, שילוב מנצח בין צעירים, ריאליטי ואלכוהול חופשי.

ליהוק שיחוק: ג'יין פונדה מגיעה לטלוויזיה

שחקנית הקולנוע ג'יין פונדה עושה קולות של קאמבק: השחקנית הוותיקה לוהקה השבוע לסדרה חדשה מבית היוצר של התסריטאי ארון סורקין ברשת HBO. הסדרה עוסקת בערוצי החדשות בכבלים ובשלב זה נקראת באופן זמני "Newsroom".

ג'יין פונדה. Frazer Harrison, GettyImages
בת 74 ועדיין בכושר טוב יותר מכולנו. ג'יין פונדה/GettyImages, Frazer Harrison

פונדה, בתפקידה הטלוויזיוני המשמעותי הראשון, צפויה לגלם את ליאונה לנסינג – מנכ"לית חברת האם של רשת הכבלים. מתוקף תפקידה, נתקלת ליאונה בדילמות הקשורות בהתנגשויות שבין האינטרסים הכלכליים שלה כמנכ"ל, לבין הדיווחים החדשותיים ברשת הכבלים שבבעלותה.

נראה כי הליהוק של פונדה אינו מקרי. לנסינג, הדמות אותה תגלם, דומה באופן מחשיד לבעלה לשעבר של פונדה, טייקון המדיה ומייסד CNN טד טרנר. גם השם שניתן לדמותה מגלם בתוכו שילוב של שתי נשות עסקים מצליחות בארה"ב – שרי לנסינג וליאונה הלמסלי.

לינק לעת צרה: הצילו את הסדרה "פאן אם"

pan am. imdb
איך אפשר שלא להציל כזה פרצוף? כריסטינה ריצ'י מתוך "פאן אם"/imdb

כמו סדרות חדשות רבות, גם הסדרה "פאן אם" – הדרמה התקופתית בכיכובה של כריסטינה ריצ'י על חברת התעופה "פאן אמריקן" - נקלעה לאחרונה לקשיים וחרב הביטול החלה להתנופף מעל ראשה. מעריצי הסדרה (ומסתבר שיש לפחות 2,500 כאלה) החליטו להחתים עצומה נגד ביטול הסדרה המעופפת. אם גם אתם בין אותם מעריצים, אתם מוזמנים לחתום כאן.

הקטע שעשה לנו את השבוע: הומואים, שדרנים וקונאן אובריאן

לפני מספר שבועות סיפרנו לכם כאן על החתונה שערך מנחה תכנית האירוח הלילית קונאן אובריאן לזוג גאה שחצי ממנו נמנה על צוות התכנית שלו. המהלך גרר תשומת לב תקשורתית גדולה בקרב כלי התקשורת האמריקאים שבחרו לשבץ את הסיפור במהדורות החדשות, במקום כל שהוא בין הידיעה על מצב הכלכלה האמריקאית הרעוע ובין תחזית מזג האוויר.

הקטע שלפניכם כולל לקט של כל הסיקורים הללו שנלקחו מיותר מ-15 ערוצי טלוויזיה שונים. מדוע זה מעניין? כולם, ללא יוצא מן הכלל בחרו לפתוח את הדיווח באותו משפט בדיוק.

גם לכם יש דברים מעניינים שראיתם השבוע בטלוויזיה האמריקאית? שתפו אותנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully