וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל לחץ פוליטי: הדי ג'יי Joker ביטל הגעתו לישראל

עינב שיף

19.12.2011 / 21:14

עמוד הפייסבוק של הדי ג'יי הבריטי ג'וקר הופצץ בדרישה שיבטל את בואו לישראל ולמרות מאמצי השכנוע של ההפקה הישראלית, החליט הדי ג'יי לבטל את בואו. ההפקה: "איימו על חייו"

הדי ג'יי הבריטי Joker, מהיוצרים החשובים בעולם בז'אנר הדאבסטפ, ביטל את בואו המתוכנן למסיבה מחר (שלישי) בישראל. הסיבה לביטול היא ככל הנראה הלחץ העצום שהופעל על היוצר הבריטי שלא להגיע מצד גורמים פוליטיים הקוראים להחרים את ישראל תרבותית.

כך, מיד לאחר הפרסום הראשוני על בואו של ג'וקר, התמלא קיר העמוד הרשמי שלו בפייסבוק בקריאות חוזרות ונשנות שלא יבוא לישראל בשל יחסה לפלסטינים. הפקת המופע בישראל פתחה בקמפיין נגד, ולאחר מספר שיחות עם מנהליו ועם ג'וקר עצמו, נראה היה שהוא השתכנע ויגיע לישראל. עם זאת, היום הודיע האמן סופית על ביטול הגעתו. המסיבה במועדון הקלאץ' בנמל תל אביב תתקיים כמתוכנן.

"כל הסיטואציה המטורפת הזו של אמנים שמקבלים איומים מחו"ל על חייהם, והמציאות בה אנו חיים משפיעה עלינו גם בהיבטים שלא צריך שיהיה להם קשר עם פוליטיקה או שנאה. וזה המוזיקה וחיי התרבות שלנו", נמסר מהפקת המופע בתגובה. "אף על פי שאנחנו לא מסכימים עם ההחלטה, ובטח שלא מרוצים ממנה אנחנו לא שופטים את מי שלא חי פה ולא יודע איך הדברים מתנהלים בפועל, ג'וקר מאוד מתוסכל מכל המצב וביקש למסור לכולם שההחלטה הייתה לו קשה מאוד ונעשתה ישירות בגלל איומים על חייו ועל חיי חברתו".

ג'וקר בן ה-20 התפרסם עם פריצת הדאבסטפ למיינסטרים לצד יוצרים כמו קאספה, רוסקו, סקרים, בנגה ועוד. השנה הוציא ג'וקר את "The Vision", אלבום הבכורה שלו ששוחרר בלייבל היוקרתי 4AD.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'וקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully