וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך: "שרלוק הולמס: משחק הצללים", "החתול של שרק"

21.12.2011 / 13:12

שרלוק הולמס חוזר לפעולה, וכך גם החתול של שרק, אבל הפעם הוא לגמרי לבדו. שניהם נפגשים מהשבוע על המסך הגדול

שרלוק הולמס: משחק הצללים

פרק נוסף בגלגול המודרני של הבלש המהולל, וזאת לאחר "שרלוק הולמס", שהיה להצלחה גדולה לפני שנתיים. גם הפעם ביים את הסרט הקולנוען הבריטי גאי ריצ'י, ומככבים בו רוברט דאוני ג'וניור כבלש וג'אד לאו כעוזרו הנאמן, ד"ר ווטסון.

בפרק זה, שרלוק ורעו הטוב נלחמים בפרופסור מוריארטי (ג'ארד האריס), האויב האגדי שלהם. לשם כך הם נעזרים במייקרופט (סטיבן פריי), אחיו הבוגר והמעט אקסצנטרי של שרלוק, וכן בצעירה צוענייה מסתורית (נומי רפס, שהתגלתה בסדרת העיבודים הסקנדינבים לסדרת "מילניום").


בימוי: גאי ריצ'י. משחק: רוברט דאוני ג'וניור, ג'וד לאו, נעמי רפס, רייצ'ל מק'אדמס, סטיבן פריי, (91 דקות).

איפה ומתי רואים את "שרלוק הולמס: משחק הצללים"?

החתול של שרק

סרט אנימציה בכיכובו של החתול הממזרי, שהופיע בתפקיד משנה בסדרת להיטי האנימציה "שרק"" ועכשיו זוכה לכבוד שמגיע לו - סרט גדול משל עצמו, גם הפעם בדיבובו של אנטוניו בנדרס.

הסרט יאפשר לנו לגלות את סיפורו של החתול בימים שלפני המפגש הרה הגורל עם המפלץ הירוק. וכך, נתלווה אליו במסעו עם חתולה ממזרית לא פחות ממנו ועם חברו הוותיק המפטי דמפטי. כל השלושה יוצאים בעקבות שני נבלים, המאיימים להשתלט על כוח מסתורי שיכול להרוס את העולם.

בימוי: כריס מילר. קולות: אנטוניו בנדרס, סלמה הייק, זאק גליפיאנקיס, בילי בוב תורנטון (גרסה מקורית). דרור קרן (גרסה עברית). (90 דקות).

איפה ומתי רואים את "החתול של שרק"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully