וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 08: הקיור, ברוס ספרינגסטין, ארקייד פייר ועוד

21.12.2011 / 7:29

בלוג הרוקנרול של מני אבירם אסף לכם את ההופעה של הקיור, הפסקול של "נערה עם קעקוע דרקון" וההפתעה של ברוס ספרינגסטין. תקראו לזה דמי חנוכה, אם תרצו

מסורתית, חודש דצמבר הוא לא חודש שקורה בו הרבה מבחינה מוזיקלית. יש מי שחוגגים את הניצחונות שלהם בחסות סיכומי השנה, אחרים מנסים להתמודד עם העלבון שבהתעלמות, והשאר מתכוננים לשנה שבפתח, שם ינסו את מזלם עם אלבומים חדשים. דצמבר 2011 אינו שונה, אבל זה כמובן לא אומר שאין על מה לכתוב הביתה. להיפך. יעלו ויבואו שמות מן העבר, מוזיקה חדשה מלהקות אהובות, קאברים משמחים ועוד מזון לנשמה שנאגר בשבועות האחרונים.

מארק לאנגן - "The Gravedigger's Song"

מארק לאנגן, אחד מהקולות האהובים עלי ברוקנרול, עוד מימי סיאטל המאושרים של הסקרימינג טריז, לא נח לרגע בשנים האחרונות, אבל זה בעיקר כי הוא היה עסוק בשיתופי פעולה והופעות אורח למיניהן.

בפברואר הוא חוזר עם אלבום סולו חדש, הראשון מאז "Bubblegum" של 2004. באלבום, "Blues Funeral" שמו, יתארחו, כפי שניתן היה לצפות, גם גרג דולי וג'וש הום. זה הסינגל הראשון מתוכו. תקשיבו ותורידו כאן.

"The National – "I Need my Girl / Rylan

בהופעה לפני כשבועיים ביצעו הנשיונל שני שירים חדשים, שוברי לב כרגיל. עוד מאותו דבר? אכן. רק שימשיכו ככה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ארקייד פייר - "(The Sprawl II (Mountains Beyond Mountains"

קליפ חדש ויפה למה שהוא אולי השיר האהוב עלי מתוך האחרון של הקנדים, "The Suburbs". השוס: גרסה אינטראקטיבית.

"Cloud Nothings - "Stay Useless

סינגל חדש מתוך האלבום השני של ההרכב מקליבלנד, "Attack on Memory", שייצא בסוף ינואר. הלואו-פיי המוכר של דילן באלדי מקבל טוויסט פופי.

"Fucked Up - "Turn The Season

רק נבחר האלבום השלישי של פאקד אפ, "David Comes to Life" למקום הרביעי ברשימת האלבומים הגדולים של השנה של קורדרוי, והלהקה הוציאה קליפ לעוד קטע ממנו. הארדקור מאסטרפיס.

"Sleigh Bells – “Born To Lose

סינגל חדש של הצמד הברוקלינאי המוערך, שבפברואר יוציא את אלבומו השני, "Reign of Terror". אלקסיס קראוס נותנת בראש.

ברוס ספרינגסטין וגאסלייט אנת'ם - "American Slang"

דה גסלייט אנת'ם הם אחת הלהקות האהובות עלי בשנים האחרונות. אמנם אין מקום להשוואה, אבל ברגעים הטובים שלהם הם מתקרבים להיות גרסת שנות האלפיים של ברוס ספרינגסטין הצעיר. הם גם לא מנסים להסתיר את האהבה/הערצה שלהם אליו.

והנה, לפני כשבועיים, בהופעה בניו ג'רזי, ביתם של הלהקה וגם של הבוס, הגיח פתאום ספרינגסטין בהדרן והצטרף לביצוע של שיר הנושא מתוך האחרון של בריאן פאלון וחבריו. ואני אומר: איפה אני הייתי? אה, כן. האיכות לא משהו, אבל הכוונה עוברת גם עוברת.

ברוס ספרינגסטין בוואלה! music

הקיור - "Just Like Heaven"

הקיור הוציאו החודש אלבום כפול בהופעה, "Bestival Live 2011" שמו, והוא כולל את כל מה שאתם יכולים לצפות שהוא יכלול, למשל את הקטע הבא.

הקיור בוואלה! music

"The Big Pink – "Mayonaise

צריך ביצים לא קטנות בשביל לגעת באחד משירי הרוק המושלמים (בעיני) של הניינטיז, עוד שיא שאליו הגיעו הסמאשינג פאמפקינז. ביג פינק האנגלים, שתיכף מוציאים את אלבומם השני, "Future This", החליטו שיש להם את מה שצריך. תשפטו אתם. הנה הניסיון שלהם, ומיד אחריו המקור.

"How to Destroy Angels – "Is Your Love Strong Enough

את מה שעשה טרנט רזנור ל-"Immigrant Song" של זפלין בשביל הפסקול של "נערה עם קעקוע דרקון" החדש של דיוויד פינצ'ר - שעליו הוא גם חתום ביחד עם אטיקוס רוס - כבר שמעתם. הפסקול כולל עוד קאבר, לקלאסיקה של בריאן פרי, שמגיע אליכם בחסות פרויקט הצד של רזנור, אשתו ואותו רוס. נאה.

פצצה מהעבר:

נזכרתי השבוע בשיר הזה של ג'יזס ג'ונס, "Right Here Right Now", ואז גם גיליתי שהחמישיה האנגלית הזו, שנצצה לכמה רגעים בתחילת הניינטיז, נמצאת בעיצומו של קאמבק, ששיאו יהיה אלבום כפול שייצא בקרוב. כן, הקטע הזה נטחן בפרסומות אינספור, אבל עדיין יש בו משהו שעובד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully