וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אקס פקטור": מה היה בגמר התוכנית?

23.12.2011 / 7:40

אחרי שני ערבים גדושים בדרמה וכוכבים אורחים, הסתיימה לה העונה הראשונה בריאליטי המפלצתי של סיימון קאוול עם זוכה וכמעט אסון. זהירות, ספוילר

מלאני אמרו היא הזוכה בעונה הראשונה של "אקס פקטור", תוכנית הריאליטי שהגה סיימון קאוול ושעלתה לראשונה השנה בארה"ב. הלילה (חמישי, שעון ארה"ב) נערך החלק השני של גמר התוכנית ובסיומו הוכתרה אמרו כמנצחת, לאחר שגברה על כריס רנה וג'וש קרצ'יק.

אמרו, ילידת איי הבתולה בת 19, כמעט ועפה מהתוכנית לאחר שהמנטור שלה בה, סיימון קאוול, עמד לוותר עליה רק כדי להודות בטעותו ולבקש ממנה לשוב. אמרו הצטיינה בביצוע בלדות קורעות, בהן "Hero" של מריה קארי ו-"Listen" של ביונסה, הביצוע שהביא לא את הנצחון ואת הפרס: 5 מיליון דולר וחוזה הקלטות.

צפו בהכרזת הנצחון של אמרו ובביצוע השיר המנצח:

"תודה לאמריקה שנתנה לבחורה הזו הזדמנות, היא כוכבת ואני אסיר תודה", אמר סיימון קאוול מיד לאחר הזכייה. "זה היה ערב מדהים ואני שמח מאוד שהיא זכתה".

בכך הגיע לסיומו ערב כפול, גדוש ועמוס של הופעות וביצועים, שחתמו את העונה הראשונה של "אקס פקטור" בארה"ב. בין השארו הופיעו בגמר התוכנית אלניס מוריסט, אבריל לאבין, 50 סנט, Ne-Yo ופיטבול ואף ג'סטין ביבר וסטיבי וונדר. עם זאת, הערב כמעט הסתיים באסון כשחלק מאזור הבמה הענקית כמעט והרג שלושה עובדים במקום, שבנס יצאו מהאירוע עם פציעות קלות. "אני בסדר, בפאקינג ערב אחרון של המופע!", נשמע אחד מאנשי הצוות שנפצעו אומר למפקח שלו. כאמור, האירוע הסתיים בנס בלי נפגעים בנפש.

"אקס פקטור" תשוב למסכים בארה"ב בשנה הבאה, עם עונה שנייה שכבר הוזמנה על ידי רשת FOX. מאוחר יותר יוודעו תוצאות הרייטינג של משדר הזכייה, והוא צפוי להיות גבוה מאוד. השידור החי של ערב הזכייה הועבר באופן נדיר גם בישראל בחברת הכבלים HOT, המשדרת את התוכנית. שידור נוסף של הגמר יוקרן היום (שישי), גם כן ב-HOT.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully