וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' מייקל מתוודה בדמעות: "זה היה החודש הגרוע בחיי"

23.12.2011 / 18:11

הזמר, שרק באחרונה נודע כי שוחרר מבית החולים לאחר שנאבק שם על חייו בעקבות מחלת ריאות, אישר כי אכן מצבו היה קשה: "אני מרגיש מדהים עכשיו", אמר בדמעות

ג'ורג' מייקל סוף סוף מדבר: הזמר כינס היום (שישי) מסיבת עיתונאים ליד ביתו בלונדון, שם סיפר לראשונה על מצבו בחודש האחרון, עת אושפז בעקבות דלקת ריאות קשה ובחיידק מזן הסטרפטוקוקוס הקטלני, ואף בשלב מסוים נלחם על חייו.

"אני מאוד חלש, אבל אני מרגיש מדהים", אמר מייקל. "הרופאים עבדו שלושה שבועות כדי לשמור אותי בחיים. למזלי זה קרה בוינה שבאוסטריה, שם היה בית החולים הטוב ביותר שאפשר למצוא. המצב היה מאוד מסוכן לזמן מסוים, אבל הרגענו את האווירה. לא רציתי להדאיג את המעריצים שלי". עם זאת, מייקל אישר כי היה בסכנת חיים: "זה היה החודש הגרוע בחיי", צוטט.

"יש לי חיים מדהימים ויש לי הרבה סיבות לחיות", אמר מייקל, שניהל את מסיבת העיתונאים כשגרונו חנוק מדמעות. לאחר מכן הודה הזמר למשפחתו, לחבריו ולרופאים כמובן. "אם לא הייתי רוחני עד לפני 4-5 שבועות, אני עכשיו כזה בוודאות". לדברי מייקל, הוא מתכוון להשלים את ההופעות שביטל בשל מחלתו. "אני גם אערוך הופעה מיוחדת באוסטריה, לרופאים שהצילו את חיי. אני אדם חדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully