וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "מתיסיהו בעט לאישה בפנים"

23.12.2011 / 20:34

אתר TMZ מדווח כי צלמת עיתונות התלוננה על כך שהמוזיקאי "בעט בפניה ושבר לה את המצלמה" במהלך הופעה

מתיסיהו, כוכב הרגאיי היהודי, עומד במרכז פרשה מכוערת המתפרסמת היום (שישי) באתר הרכילות TMZ, המפרסם טענות של צלמת הופעות נגדו. על פי הדיווח באתר, הצלמת רבקה סמיין טוענת כי מתיסיהו "בעט לי בפרצוף ושבר לי את המצלמה".

האירוע התרחש ביום רביעי האחרון, עת הופיע מתיסיהו במועדון בניו יורק. "הרגע הותקפתי על ידי מתיסיהו, אני מתקשרת למשטרה להגיש תלונה, וואט דה פאק הוא בעט לי בפנים ושבר לי את המצלמה", צייצה סמיין. "אני בסדר, אחרי ההופעה המנהל של מתיסיהו שראה את האירוע נתן לי ערימה של כסף לכיסוי ההוצאות. חנוכה שמח".

מתיסיהו הגיב בטוויטר שלו וטען כי סמיין צילמה עם יותר מדי פלאש, מה שהפריע לו להופיע. "אחרי שצילמת כל כך הרבה הופעות, את אמורה לדעת שכמות כזו של פלאש מפריעה", אמר. סמיין הגיבה ואמרה "לא הייתי בשורה הראשונה ומהתמונות אפשר להבין שרוב הזמן לא הייתי כל כך קרובה".

מתיסיהו אף טען כי "זו לא היתה בעיטה". סמיין השיבה ואמרה "הוא דרך לי על הפנים בכוונה. זה כאב" ולאחר מכן "הוא דרך על הפנים שלי בכוונה. תקרא לזה איך שאתה רוצה - בעיטה איטית".

מתיסיהו עלה באחרונה לכותרות לאחר שגילח את זקנו המיתולוגי, ככל הנראה כחלק מתהליך חזרה בשאלה שעובר עליו. "אני כבר לא צריך את זה יותר", אמר אז באתרו הרשמי.

  • עוד באותו נושא:
  • מתיסיהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully