וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

29.12.2011 / 7:24

סוף שבוע חזק: "נערה עם קעקוע דרקון" האמריקאי מגיע לאקרנים, כמו גם "חייבים לדבר על קווין" המדובר, הסרט של סקורסזי על ג'ורג' הריסון ומותחן עם הילרי סוואנק

נערה עם קעקוע דרקון

הפרק הראשון בסדרת עיבודים הוליוודים לטרילוגיית "מילניום" של סטיג לרסון, שכבר זכתה לסדרת עיבודים סקנדינביים מצליחים. את הגרסה האמריקאית מביים דיוויד פינצ'ר, מי שביים את "הרשת החברתית" המהולל ולפני כן גם את "מועדון קרב", "שבעה חטאים" ועוד. בסרט מככבים דניאל קרייג, ג'יימס בונד החדש, וגם רוני מארה, שהתגלתה ב"הרשת החברתית" של פינצ'ר. עוד קשר לסרט ההוא הוא המוזיקאי טרנר רזנור, שגם כאן הלחין את המוזיקה.

עלילת "נערה עם קעקוע דרקון", כזכור, עוסקת במוציא לאור שמורשע בהוצאת דיבה לאחר שלכאורה חשף איל הון מושחת. במצוקתו הכלכלית הוא מסכים לקבל על עצמו פתרון תעלומה אודות נערה יפהפייה בת 16 שנעלמה בלי עקבות לפני 30 שנה.

ללא ידיעתו, עוקבת אחר מעשיו האקרית צעירה ומופרעת. היא חוברת אליו וביחד הם יוצאים לאסוף מידע על ההיעלמות המסתורית. בדרך הם נתקלים בשרשרת איומה של רציחות אלימות ועומדים בפני סכנות נפש בעצמם.

בימוי: דיוויד פינצ'ר. משחק: דניאל קרייג, רוני מארה, כריסטופר פלאמר, רובין רייט (158 דקות).

איפה ומתי רואים את "נערה עם קעקוע דרקון"?

חיייבים לדבר על קווין

דרמה מטלטלת, מדוברת ועטורת שבחים, שהוצגה לראשונה במסגרת התחרות הרשמית של פסטיבל קאן, ומאז השתתפה בפסטיבלים רבים נוספים.

גיבור הסרט נקרא בשם קווין (עזרא מילר), נער תמים למראה הגדל במשפחה ממוצעת מן הפרברים. אולם, מאחורי השלווה שבפניו והשקט שבו הוא גדל, מסתתרת נפש בעייתית שמתפתחת אט-אט לממדים מפלצתיים ועלולה אף להטיל אסון גדול על משפחתה ועל סביבתה.

מדוע זה קורה? הסרט בוחן את יחסיו של הנער עם סביבתו ובראש ובראשונה עם הוריו (טילדה סווינטון וג'ון סי.ריילי) בניסיון לענות על השאלה, ומציג לכך תשובות מורכבות ולא פשוטות.

בימוי: לין רמזי. משחק: טילדה סווינטון, ג'ון סי.ריילי, עזרא מילר (112 דקות).

איפה ומתי רואים את "חייבים לדבר על קווין"?

ג'ורג' הריסון: חי בעולם חומרני

סרטו התיעודי של מרטין סקורסזה על ג'ורג' הריסון, אחד מארבעת חברי הביטלס ועם ובלי קשר לכך מוזיקאי חשוב, משפיע ונערץ. הסרט סוקר את ילדותו של הריסון בליברפול, ההשראות המוזיקליות שלו, ההיכרות שלו עם שאר חברי להקת "החיפושיות", שנות ההצלחה המסחררת, התפרקות הלהקה, המסע הרוחני אליו יצא ואפילו ההתנסות שלו ביצירת סרטים.

סקורסזה עושה זאת דרך שימוש בקטעי ארכיון נדירים וראיונות עמו, עם ידידיו ועם שותפיו ליצירה. בסיכומו של דבר, סקורסזה מייצר פורטרט מרגש של אישיות יוצאת דופן, שהשאירה את חותמה לעד על ההיסטוריה של הרוקנרול.


בימוי: מרטין סקורסזה (208 דקות).

איפה ומתי רואים את "ג'ורג' הריסון: חי בעולם חומרני"?

הדיירת

מותחן אימה בכיכובו של הילרי סוונק, הכוכבת זוכת שני פרסי האוסקר. סוונק מגלמת כאן רופאה צעירה העוברת לדירה חדשה בברוקלין שבניו יורק, ומגלה כי בעל הבניין מפתח אובססיה מצמררת כלפיה.

הסרט הוא אחד התוצרים הראשונים בגלגול החדש של אולפני האמר הבריטיים, שהיו בעבר מן המובילים בתעשיית האימה העולמית ועתה מנסים לחזור לקדמת הבמה.

בימוי: אנטי יוקינן. משחק: הילרי סוונק, ג'פרי דין מורגן, כריסטופר לי (91 דקות).

איפה ומתי רואים את "הדיירת"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully