וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוח השידורים החדש: מה עוד מחכה לנו חוץ מ"האח הגדול"?

אמילי גרינצוויג

28.12.2011 / 8:44

בשבוע הבא יחליפו קשת ורשת את ימי השידור ואנחנו נקבל לוח שידורים חדש בערוץ 2. אז איך תיראה הטלוויזיה שלנו?

ביום ראשון הקרוב לא רק שנקבל את פניה של שנה אזרחית חדשה, אלא גם של לוח שידורים חדש בטלוויזיה שלנו. ב-1 בינואר 2012 יחליפו זכייניות ערוץ 2 את ימי שידוריהן, כנהוג אחת לשנתיים בתנאי הזיכיון של הערוץ. כך, החל מהשבוע הבא, תשדר זכיינית ערוץ 2 קשת בשלושת הימים הראשונים של השבוע, ראשון עד שלישי, ואילו הזכיינית רשת תשדר בארבעת הימים האחרונים, כלומר רביעי – שבת. אז מה צפוי לנו?

קשת

ארז טל, ג'קי מנחם, אסי עזר. עומר מירון
סוף סוף הוא כאן. "האח הגדול" בקשת/עומר מירון

ביום ראשון בשעה 21:00 תשודר תוכנית הריאליטי "האח הגדול" של קשת ולאחריה בשעה 23:30 "הבית של האח שווה יותר" תוכנית המתמקדת בעיצובו של בית האח הגדול.

ביום שני בשעה 21:00 תשודר "עובדה" ולאחריה בשעה 22:00 "סברי מרנן". ביום שלישי הקרוב תשדר הזכיינית פרק נוסף ב"אח הגדול" בשעה 21:00 ובשעה 22:45 תשודר "אייל גולן מספר לך" תוכנית מקדימה לתוכנית הריאליטי המוזיקלית של ערוץ 24, "אייל גולן קורא לך" שתחל בשידוריה ביום רביעי בשעה 19:00.

”האח הגדול”: כך תשתכרו מול העונה החדשה

רשת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ל"כוכב נולד" יש סיבה לפחד? "The Voice" ברשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום רביעי בשעה 21:00 תשודר תוכנית הריאליטי של רשת, "המירוץ למיליון". לאחריה, בשעה 22:30 תשודר "מצב האומה". ביום חמישי ישודר בשעה 21:00 פרק נוסף של "המירוץ למיליון" ולאחריה תשודר תוכנית ראשונה של גיל ריבה בה הוא עוקב אחר המנטורים המלווים את התוכנית The Voice. ביום שישי תשדר הזכיינית בשעה 21:30 את השעשועון "אחד נגד 100" ולאחר מכן פרק נוסף של גיל ריבה, הפעם עם אביב גפן, שנכון - גם הוא מנטור של "The Voice", בשעה 22:45.

בשבת בשעה 21:00 תעלה הזכיינית את תוכנית הדגל שלה "The Voice" ולאחריה בשעה 22:40 – תוכנית נוספת של "מצב האומה". בשעה 23:40 תשודר "לפני הקול" תוכנית המלווה את The Voice בהנחיית סיוון קליין. בסך הכל, רשת בונה את הלוח סביב "The Voice" שאמנם משודרת, כרגע, פעם אחת בשבוע, אך צפויה להוסיף משדרים נוספים וזאת לצד התוכניות המלוות אותה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחליפות ימים. רשת וקשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

יצויין כי מדובר בלוח שידורים הנכון לשבוע הקרוב, מה-1 ועד ה-7 בינואר. הלוח צפוי להשתנות בהמשך, בין היתר במהלך חודש ינואר.

באיזו סדרה אתם הולכים לצפות? לאיזו תוכנית אתם הולכים להתמכר? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully