וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדל שוב שוברת שיאים

29.12.2011 / 7:07

אדל מסיימת את 2011 כשהיא האמנית הראשונה למכור מעל 5 מיליון עותקים מאלבום אחד בארה"ב לבדה מאז 2004. "היא העלתה לבדה את נתוני מכירות המוזיקה", אומרים בארה"ב

2011 היתה השנה של אדל מכל בחינה, אבל בארה"ב חיכו ממש עד יום רביעי האחרון של השנה כדי להעניק לאדל תואר נוסף: "21", אלבומה השני והמגה-מצליח הוא הראשון מאז 2004 המצליח להימכר בלמעלה מ-5 מיליון עותקים; 5.6 מיליון עותקים נמכרו מהאלבום, ליתר דיוק, כך על פי נתוני המכירות הרשמיים בארה"ב המרכזים גם מכירות דיסקים וכן מכירות דיגיטליות.

האלבום האחרון שזכה להישג דומה היה "Confessions" של אשר. "האלבום של אדל הרים את נתוני המכירות באופן כללי", סיכם דיוויד בקולה, איש מדד הנילסן האחראי על אומדן המכירות. "גם ב-2004 היה אלבום אחד שהניע את המכירות. השנה היה סיפור אחד שכולם דיברו עליו". בסך הכל, צמחו נתוני המכירות השנה ב-3% ביחס לשנה שעברה.

אדל עצמה נהנית באופן מוגבל מכל הכתרים שנקשרים לראשה. הזמרת הבריטית עדיין מחלימה מהניתוח במיתרי הקול שעברה והשבוע פורסם כי היא החלה באימונים ווקאליים כדי להרגיל את הגרון למצב החדש. עתה, מצפה עולם המוזיקה לראות האם היא תופיע לפרסי הגראמי, שם היא מועמדת לפרסים המרכזיים ואף צפויה לזכות בכמה מהם.

  • עוד באותו נושא:
  • אדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully