וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Cat Power מגיעה לישראל

1.1.2012 / 12:02

חדשות מעולות לפתיחת השבוע: יוצרת האינדי המבריקה תופיע לראשונה בישראל בחודש פברואר הקרוב. המחיר: 219 שקלים

חדשות מעולות לאוהבי האינדי: Cat Power, היא היוצרת שון מרשל, תופיע בישראל ב-12 בפברואר במועדון רדינג 3 בתל אביב. עבור מרשל מדובר בהופעה ראשונה בישראל. מחיר כרטיס לאירוע יעמוד על 219 שקלים וניתן יהיה לרכושו באתר אי-טיקט.

שרלין מארי מרשל, ילידת 1972, נחשבת לאחד הקולות המרתקים באינדי האמריקאי ב-20 השנה האחרונות. מרשל, שאימצה את הכינוי Cat Power, הוציאה שמונה אלבומי אולפן שנעים בין לו-פיי קלאסי לבלוז ורוקנרול. אלבום הפריצה שלה היה "What Would The Community Think" שהציג את יכולות הכתיבה יוצאות הדופן שלה, כמו גם את קולה הדק.

ב-2003 הוציא מרשל את אלבומה המצליח ביותר, "You Are Free" שזכה לקונצנזוס של ביקורות חיוביות ודורג גבוה ברשימות סיכום השנה של אותה השנה. מרשל יצאה לסיבובי הופעות מצליחים בעולם בעקבותיו, אולם מרשל נקלעה לשרשרת של תסבוכות אישיות, בהם התמכרות לאלכוהול. ב-2006 הוציאה מרשל את "The Greatest" ובתוכו שיר הנושא הנהדר.

שנתיים לאחר מכן הוציאה מרשל את מה שלמעשה הוא אלבום האולפן האחרון שלה, אלבום הקאברים "Jukebox" שכלל ביצועים ל-"New York New York" ו-"Blue" של ג'וני מיטשל. עתה, יוכל הקהל הישראלי לצפאות לראשונה באמנית חשובה ומוערכת.

  • עוד באותו נושא:
  • Cat Power

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully