וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות 10 ישדרו החל מהערב מירושלים

אמילי גרינצווייג

1.1.2012 / 13:51

פתרון ביניים: הערוץ ישדר מאולפני JCS בבירה ולא מאולפני נווה אילן כמתוכנן. מ"מ מנכ"ל חברת החדשות: "יעקב אילון מסתייג, אבל הוא נרתם למאמץ בתקווה שזה יסייע להצלת הערוץ"

המהדורה המרכזית של חדשות 10 תשודר החל מהערב (ראשון) מאולפני JCS בירושלים. מערכת חדשות 10 היתה עתידה לעבור לאולפנים בנווה אילן, זאת כחלק מדרישת החוק להארכת זיכיון הערוץ הקובעת כי שידורי המהדורה המרכזית של חדשות הערוץ יתקיימו מירושלים החל ב-1.1.12, אולם נוכח חוסר הוודאות לגבי עתידו של הערוץ, הוחלט להפסיק את הליכי בניית האולפנים בנווה אילן. במכתב ששלח היום ממלא מקום מנכ"ל חדשות 10, אורי רוזן, לעובדים עדכן רוזן את העובדים בהגשת המהדורה מ-JCS, כפיתרון זמני.

"בניגוד לאולפן הקבע המתוכנן בנווה אילן, שאמור להיות מהמתקדמים בעולם, האולפן הזמני מוגבל מאד ביכולותיו ומהווה פשרה גדולה מבחינתנו", כתב רוזן. "יחד עם זאת, החלטנו לעמוד בדרישות החוק, מתוך תקווה שיקרה נס ויימצא פיתרון להמשך קיומו של הערוץ".

"כמקובל בשיפוצי אולפנים (וכפי שעשינו בזמן בניית האולפן הדינמי) הסט הזמני מבוסס על הקרנת ויזואליה של הדסק הנוכחי מאחורי המגיש, על מנת לשמור על תחושה של רציפות עד להשקת האולפן הקבוע", המשיך רוזן. "אין טעם לשנות לצופים את התפאורה פעמיים תוך חודשים ספורים. יעקב אילון, למרות שהוא מסתייג חריפות מהאילוץ והפגיעה במסך, ישדר החל מהערב מהאולפן הזמני לאחר שנרתם למאמץ בתקווה שזה יסייע להצלת הערוץ. אני מקווה שיימצא פיתרון למשבר הנוכחי ונוכל לחדש במהרה את העבודות בנווה אילן ולקצר עד כמה שניתן את תקופת הפגיעה בצופינו".

‫‫‬‬

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully