וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: "פאנק'ד" חוזרת עם מיילי סיירוס וקלואי קרדשיאן

3.1.2012 / 7:05

מיילי סיירוס מותחת את קלואי קרדשיאן ב"פאנק'ד", ו"המפץ הגדול" חוגגים פרק 100 בספיישל חזרה לעבר. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: החנונים חוגגים 100 פרקים

אחרי כמעט חמש עונות שלמות, מאות עובדות מדעיות ומספר לא מבוטל של פעמים שחשבנו ששלדון זקוק לטיפול נפשי, ב-19 בינואר תחגוג "המפץ הגדול" 100 פרקים להיווסדה. היוצרים הבטיחו השבוע פרק שיהווה מחווה לפרק הפיילוט, יכלול טוויסטים מעניינים בעלילה ויתמקד שוב בסיפור יחסי השוב-ביחד-שוב-בנפרד של ליאונרד ופני.

אחד מיוצרי הסדרה, ביל פריידי, סיפר השבוע להוליווד ריפורטר כי פרק ה-100 יחזור לתקופה שלפני הגעתה של פני לבניין המשותף. "חזרנו אחורה וצפינו בפיילוט ודיברנו על זה וניסינו לעשות פרק 100 שמתחבר רגשית לפיילוט", סיפר פריידי במהלך אירוע מיוחד שנערך לרגל ציון אבן הדרך בלוס אנג'לס.

חברי הקאסט סיפרו שהפרק חורג מהנורמה המוכרת של הסדרה. "הפרק ה-100 הוא ממש התנתקות בשבילנו מבחינה יצירתית", אמרה השבוע קיילי קוואקו המגלמת את פני. "הוא בהחלט פרק שונה ממה שעשינו עד כה. הוא קצת מאתגר מחשבתית במובן מסוים. אתה לא יודע מה קורה שם עד שמגיע הסוף. הסוף מגיע ואז אתה מבין שהכול בעצם הגיוני". הייתכן שהפרק קורה בעצם במהלך חלום? "ייתכן", משיבה קוואקו, "נחכה ונראה".

המיותר: האיש שסחט את דיוויד לטרמן מקבל תפקיד בתכנית תחקירים

ג'ו הלדרמן, מפיק לשעבר ברשת CBS ומי שניסה בעבר לסחוט את מגיש תכנית הלילה הוותיק דיוויד לטרמן, מצא עבודה חדשה: הלדרמן ישמש כמפיק בתכנית "On The Case" – תכנית תחקירים חדשותית בת שעה של רשת "דיסקברי" בהנחיית פאולה זן. התכנית עוקבת אחר מקרי פשיעה שונים וזן נוסעת ברחבי ארצות הברית על מנת לראיין אנשים שהיו קשורים למקרים הללו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הלדרמן עבד בתכנית התחקירים "48Hour Mystery" לפני שהודה והורשע בניסיון סחיטה של לטרמן בשנת 2009. הלדרמן ניסה לסחוט 2 מיליון דולרים מלטרמן כ"דמי השתקה" ואיים עליו שאם לא ישלם לו, יפרסם פרטים על חייו הפרטיים. מאוחר יותר, סיפר לטרמן על הסחיטה בתכניתו והודה כי קיים מספר רומנים עם נשים שעבדו תחתיו. הלדרמן מצדו נשלח לשישה חודשי מאסר בפועל, מהם ריצה ארבעה בלבד. המסקנה המתבקשת: הפשע משתלם.

הביזאר: קמצנים הופכים לכוכבי ריאליטי

רשת TLC – מי שהביאה לנו אגרנים כפייתיים, מלכי קופונים ואנשים בעלי התמכרויות מיוחדות – מביאה לנו לקדמת המסך סוג נוסף של התנהגות ביזארית: קמצנות כפייתית. הסדרה בשם "Extreme Cheapskates" שעלתה השבוע למסך, עוסקת באנשים שמכורים לחסכנות עד לרמת הגועל.

כך למשל אנחנו פוגשים את אנג'לה – אם מהמעמד הבינוני, שמצאה דרך מקורית לחסוך למשק המשפחתי שלה 240 דולר בשנה: בני המשפחה משתמשים בבד רב-פעמי במקום בנייר טואלט. כן, הם משתמשים בריבועי בד בשירותים ואז פשוט מכבסים אותם. אם ככה היא מתחילה, יש פה פוטנציאל התמכרותי של ממש.

ליהוק שיחוק: "פאנק'ד" חוזרת עם אורחים חדשים

ארבע שנים לאחר שירדה מהמסך, ב-19 במרץ תחזור לחיינו תכנית מתיחות הסלבס "פאנק'ד" ועימה חוזר גם הגרוש הטרי אשטון קוצ'ר אבל לא לעמדת המנחה, כי אם לעמדת המפיק בפועל של התוכנית. לשאגות השמחה בקרב המעריצים, המבקרים וכל אדם בעל חוש הומור נבזי, מצטרפת הסקרנות לראות מיהם המנחים החדשים, שכן MTV הכריזה כי כל תוכנית תונחה על ידי סלב, שיזכה למתוח סלב אחר.

מיילי סיירוס מותחת את קים קרדשיאן:

Get More: MTV Shows

בין היתר, מי שיזכו לעשות "חייך, אכלת אותה", הם ג'סטין ביבר שמתח בעבר את טיילור סוויפט ומלכת הילדים מיילי סיירוס שעבדה על קלואי קרדשיאן, בקטע שכבר פורסם ב-MTV ועורר תגובות רבות ברשת בשל מושא המתיחה - שחקן שהתחזה לשליח מזון המבקש להשתמש בשירותים ואשכיו נתקעים ברוכסן המכנסיים. התוכנית בגרסתה המחודשת תכלול גם קטעים מאחורי הקלעים בהם נזכה לראות כיצד המתיחות המתוחכמות מתוכננות ויוצאות לפועל.

לינק לעת צרה: "גרים" זה לא רק אגדות ילדים

במסגרת סיכומי מדד נילסן לשנת 2011, הוכרזה הסדרה "גרים" של רשת NBC כסדרה הכי מערבת צופים (מדד בו בוחנים כמה הצופה זוכר מהפרק שהוא ראה לפני 24 שעות), וכאחת מהסדרות שהצליחו לייצר הכי הרבה באזז השנה. הסדרה, דרמת פנטזיה שנעה סביב סיפורי האגדות של האחים גרים, הצליחה לשמור על אחוזי רייטינג יציבים וקהל מעריצים אוהד עד כה למרות היותה חדשה למדי.

האתר הרשמי של הסדרה כולל קטעי רשת בלעדיים, משחקים בסגנון "איזה יצור אתה?", פרקים מלאים, יומן הפקה וקטעים מאחורי הקלעים.

הקטע שעשה לנו את השבוע: מיני-איחוד של סקראבס

זאק בראף, לשעבר ד"ר ג'יי די בקומדיית בית החולים "סקראבס" ודונלד פאיסון, לשעבר ד"ר טורק בסדרה, התאחדו לקליפ משעשע לרגל החגים בו הם מבצעים דואט מרגש של שיר הכריסמס "Baby Its Cold Outside" כמעין כרטיס ברכה למעריצים שלהם. עושה חשק לרכוש עץ חג מולד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully