וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס ספיר: דן בניה סרי חושף את מקורות ההשראה שלו

5.1.2012 / 12:30

המועמדים לטקס פרס ספיר של מפעל הפיס מגלים את החלומות שלהם, ההשפעות, הקללה האהובה ועוד במפגשים סטייל "סטודיו למשחק" עם קובי מידן. ראשון: דן בניה סרי

יח"צ - חד פעמי

השאלון המיתולוגי של "סטודיו למשחק" הצליח לא פעם להוציא תגובות משעשעות ומעניינות מהשחקנים שהתארחו בתוכנית והעניק הצצה לעולם האסוציאציות שלהם. וואלה! תרבות מביאה לכם בבלעדיות את הגרסה הישראלית שלו - בתחום הספרות.

לקראת טקס פרס ספיר לספרות של מפעל הפיס 2011, מתקיימים החודש מפגשים ספרותיים עם חמשת המועמדים הסופיים לפרס - אורלי קסטל-בלום ("חיי חורף"), חגי ליניק ("דרוש לחשן"), מתן חרמוני ("היברו פבלשינג קומפני"), משה סקאל ("יולנדה") ודן בניה סרי ("ארטור"). בדומה לתוכנית האמריקאית המקורית, גם כאן המפגשים מתקיימים במוסדות אקדמיים מרכזיים ברחבי הארץ, כאשר את תפקיד ג'יימס ליפטון ממלא קובי מידן.

הנה לפניכם המפגש הראשון עם דן בניה סרי במכללה האקדמית ספיר שמספר על ההשראה שלו ("הילדים"), על המילה האהובה עליו ("אהבה, אבל כלפי אשתי") על החלום להיפגש עם עגנון, על ההשפעה של סיפורי התנ"ך ועוד. יתר המפגשים יופיעו בבלעדיות בוואלה! תרבות עד מועד הענקת הפרס ב-16 בינואר.

פרס ספיר לספרות של מפעל הפיס ניתן השנה זו הפעם ה-11, כאשר בראש ועדת השיפוט עומדת שופטת בית המשפט העליון בדימוס דליה דורנר. הזוכה בבפרס ספיר לשנת 2011 יקבל פרס כספי של 150 אלף שקלים, וספרו יתורגם לערבית ולשפה זרה על פי בחירתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully