וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באטמן, ספיידרמן ו"גברים ושחור": על מה יתבססו סרטי הקומיקס החדשים?

גם השנה הוליווד תיעזר בקומיקס לשוברי הקופות שלה, אבל השנה ישנם כמה הפתעות - מ"גברים בשחור 3" ועד הטוויסט של באטמן וספיידרמן

"גוסט ריידר"

"גוסט ריידר" הוא קומיקס של חברת מארוול שראה אור לראשונה לפני כמעט 40 שנה, ב-1973. מעשה באופנוען קרקס ששמו ג'וני בלייז, שזוכה לארח בגופו שד בעקבות עסקה שעשה ברוב טמטומו עם השטן. במקור, השד התגלה כשלשטן היתה משימה עבור בלייז, ואלה לרוב כללו תפיסה של נבלים והחזרתם לגיהנום.

ב-40 שנות היסטוריה הרבה דברים עברו על ג'וני בלייז, אבל הרעיון שנשאב לתוך הסרט הוא זה הבסיסי שתואר. ואם יש לכם הרגשה של דז'ה וו, זה כי מדובר בספק-המשכון, ספק-ריבוט לסרט שהופץ ב-2007. בשניהם, אגב, את בלייז משחק ניקולס קייג'. מה עשינו שזה מגיע לנו? לא ברור, לא ברור בכלל.

מתי מגיע: 16 בפברואר

"עליית האביר האפל"

זהירות - ספוילר

עליית האביר האפל הוא סוף טרילוגיית באטמן של כריסטופר נולאן, כמובן. אבל לא בסרטים עסקינן, כי אם בהקשר הקומיקס שלהם. וכאן אנחנו בבעיה: לא ברור עד כמה הסרט הזה יהיה מבוסס על קומיקס באטמן כלשהו. אך שמועות, כמו גם הטריילר ושש הדקות הראשונות של הסרט, מרמזים על איזשהו קשר לסיפור בשם "Knightfall".

כידוע, האויב הראשי של באטמן בסרט הוא ביין - מי שבקומיקס הוא אחת הדמויות היותר מורכבות ביקום של באטמן, ובסרט נראה שיוצג כטרוריסט חזק להפליא וגאון להדהים. ביין, אחד היחידים שהצליחו לקשר בין ברוס ויין לאיש העטלף, הוא גם מי שבסיפור "Knightfall" שבר את ויין לא רק מנטלית אלא גם פיזית.

מתי מגיע: 2 באוגוסט

"ספיידרמן"

אחרי שלושה סרטי ספיידרמן מצליחים, החליטו בסוני להתחיל את הסיפור של ספיידרמן מחדש. וכיוון שיש להם כמעט חמישים שנים של חומרים לבחור מהם (ספיידרמן הופיע לראשונה באוגוסט 1962), הם מנסים להרחיק את הסרט החדש מאלה הקודמים כמה שאפשר, זאת בלי להתנתק מהמורשת.

וכך, מושא אהבתו של פרקר היא לא מרי ג'יין ווטסון כי אם גוון סטייסי - מי שהיתה החברה הראשונה של פרקר בקומיקס ושילמה על כך מחיר כבד. חוץ מזה, תיאור עלילה כללי מזכיר שפרקר הופך לספיידרמן במהלך מסע לגילוי המורשת של אביו. קודם לכן נושא ההורים של פרקר לא הוזכר מחוץ לקומיקס יותר מדי; אבל רק למקרה שתהיתם - הם היו מרגלים ונהרגו במהלך המשימה.

מתי מגיע: 5 ביולי

"דרד"

אם אתם מכירים את השופט דרד מהסרט של סילבסטר סטאלון, אנחנו משתתפים בצערכם. מדובר בדמות קומיקס מהסדרה הבריטית "2000AD", אנטי-גיבור שלפעמים מתפקד גם על תקן נבל. דרד הוא שוטר על שיכול לתפקד גם כשופט וכמוציא להורג - סמל לכוח אבסולוטי ולתפיסה מיליטריסטית קיצונית.

הסרט שיגיע בספטמבר הקרוב לא מבוסס, ככל הנראה, על אף אחד מסיפורי דרד שהופיעו בקומיקס. עם זאת, יש סיבה להתלהב מהתסריט - מי שכתב אותו הוא אלכס גרלנד, מהתסריטאים הבריטיים המצליחים של השנים האחרונות ("28 ימים אחרי", ומשחק המחשב Enslaved"").

מתי מגיע: 21 בספטמבר בארה"ב, לא ידוע מתי אצלנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"גברים בשחור 3"

כן, "גברים בשחור" היה קומיקס לפני שהוא היה סרט. ב-1990 פרסמה חברת קומיקס קנדית Aircel שלושה סיפורים על ארגון סודי שעוקב אחר פעילות חייזרים על כדור הארץ. רק שבקומיקס הם לא היו מצחיקים, לא מחקו זיכרון כי אם הרגו אנשים, ותחומי השיפוט שלהם כללו גם כוחות על טבעיים.

שנה לאחר מכן, כשאיירסל נרכשה על ידי חברה אמריקאית בשם Malibu, הופיעו שלושה סיפורים נוספים. והגברים בשחור נכנסו לתרדמת. ההתעוררות הגיעה לאחר שהסרט שבערך-בוסס על הקומיקס הפך ללהיט עצום. באותה התקופה, ב-1997, מאליבו עצמה כבר נרכשה על ידי הענקית מארוול, וזו הוציאה מספר גליונות של סיפורי גברים בשחור, שהתגלגלו ללהיט ענק קולנועי ומשמח.

מתי מגיע: 25 במאי

לאיזה סרט קומיקס אתם הכי מצפים? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully