וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזעזע: פסטיבל מוזיקה ניאו-נאצית באוסטרליה

8.1.2012 / 13:55

אוסטרליה סוערת סביב קיום פסטיבל ללהקות ניאו-נאציות התומכות בעליונות הגזע הלבן. המשטרה: "איננו יכולים לעשות דבר אם הם שומרים על החוק"

אלפי ניאו-נאצים צפויים להגיע לבריסביין שבאוסטרליה, שם יתקיים Hammered Music Festival, פסטיבל מוזיקה המשווק באתרים ניאו-נאציים וככאלה התומכים בעליונות האדם הלבן כפסטיבל למוזיקת שנאה. מנכ"לית הרשות נגד רפלייה באוסטרליה, ד"ר הלן סזוקה, טענה כי מי שנפגע ממוזיקה שכזו צריך להתלונן למשטרה עליה: "הנושא של הפסטיבל הזה עומד בניגוד לערכים הרב-תרבותיים של אוסטרליה". גם התאחדות הקהילות האתניות באוסטרליה הביעה זעזוע מהפסטיבל המתוכנן וכינתה את מארגניו "בעלי סט ערכים מזעזע".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי הדיווחים בתקשורת האוסטרלית, האירוע מאורגן על ידי קבוצות המזוהות בבירור עם אידאולוגיות ניאו-נאציות. אחד הארגונים, "דם וכבוד", הודר מפעילות בגרמניה, לאחר שזרים הותקפו על ידי ניאו-נאצים בעקבות מוזיקה שהושמעה באירועי הקבוצה.

עם זאת, המשטרה אינה יכולה לפעול נגד האירוע: "כל עוד הקבוצות שומרות על החוק, המשטרה לא תתערב", אמר דובר משטרת קווינסלנד, האחראית על האזור. "המשטרה מודעת לפסטיבל, אבל עד שחוק אינו מופר ותלונה אינה מוגשת, זה לא עניין של המשטרה".

  • עוד באותו נושא:
  • נאציזם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully