וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך: "סוס מלחמה", "נמס בגשם" ועוד

9.1.2012 / 8:11

סטיבן שפילברג עם "סוס מלחמה וחן יאני עם "נמס בגשם" מפציצים, ושניהם נפגשים מהשבוע על המסך הגדול עם דרמת מלחמה עתירת קרבות

סוס מלחמה

עיבוד מפואר של סטיבן שפילברג למחזה הבריטי המהולל. כמו בגרסה הבימתית, גם כאן הסרט עוסק בקשר המיוחד שנרקם בין נער אנגלי לסוסו. גם לאחר שכל אחד מהם מגויס בשלב מסוים לחזית במלחמת העולם הראשונה, הם לא שוכחים זה את זה. הסיפור שלהם חושף בפנינו את עוצמת זוועות המלחמה, וגם את האנושיות, החסד והחמלה שבכל זאת שרדו בה.

בימוי: סטיבן שפילברג. משחק: פיטר מולן, אמילי ווטסון, ג'ירמי אירווין, ג'ארד האריס, אדי מרסן (146 דקות).

איפה ומתי רואים את "סוס מלחמה"?

נמס בגשם

דרמה שנוצרה בעקבות הרצח בברנוער. הסרט עוקב אחר זוג הורים שסילקו את בנם מן הבית לאחר שגילו כי הוא נוהג לעטות על עצמו בגדי נשים. שנים לאחר מכן, בשעה שאב המשפחה גוסס מסרטן, האמת שוכרת בלש פרטי שיאתר את הבן האבוד, ומגלה כי הפך לזמרת ברים יפהפייה. האם תצליח הבת להתגבר על משקעי העבר ולסלוח להוריה? האם ישכילו ההורים להתמודד עם השינוי ולאמץ לחיקם את בתם החדשה? בתפקיד הראשי: חן ינאי בהופעת בכורה קולנועית מפתיעה.

בימוי: דורון ערן. משחק: חן יאני, לימור גולדשטיין (86 דקות).

איפה ומתי רואים את "נמס בגשם"?

המבצר האחרון

דרמת מלחמה היסטורית עתירת איברים חתוכים, המתרחשת באנגליה של המאה ה-13. פול ג'יאמטי מככב כג'ון, העריץ ששלט בממלכה באותה תקופה. הוא ואנשיו מסתערים על טירה שבה מתבצרים כמה אבירים אמיצים המתנגדים לשלטונו, ואלה משיבים לו מלחמה שערה למרות נחיתותם המספרים. המאבק ביניהם הותיר אחריו מורשת קרב נדירה ומפוארת, וגם היתה לו חשיבות היסטורית מכרעת, שהסרט מנציח.

בימוי: ג'ונתן אינגליש. משחק: פול ג'יאמאטי, בריאן קוקס, צ'רלס דאנס (121 דקות).

איפה ומתי רואים את "המבצר האחרון"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully