וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלי שין מתכנן את קאמבק העשור: עוברת מסך

10.1.2012 / 11:35

צ'רלי שין חשף עתיד מבטיח, חדשות חמות מכנס מבקרי הטלוויזיה ומרתה סטיוארט עפה מהמסך: סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: צ'רלי שין והחשיפות של שבוע מבקרי הטלוויזיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם הוא הולך להפציץ בכבלים? צ'רלי שין/מערכת וואלה!, צילום מסך

פעמיים בשנה זוכים מבקרי הטלוויזיה האמריקאית להעניק פרסים לתכניות המוצלחות ביותר לטעמם. את הטקס מקדים סיור גדול לכלל המבקרים שכולל פאנלים של הסדרות בהשתתפות השחקנים וחברי הצוות. לרוב, בסיורים נחשפות סדרות חדשות, סקופים מעניינים ומיני תופינים אחרים. בחרנו לכם כמה מהכותרות המעניינות שעלו מסיור החורף של המבקרים שנערך השבוע:

1. צ'רלי שין נתן הופעה מרשימה בפאנל שעסק בתוכנית הבאה שלו, "Anger Management", בה הרחיב על התפקיד שיכיל אלמנטים ביוגרפיים מחייו, אבל מתכנן להיות מופרע בהרבה מ"שני גברים וחצי" ממנה פוטר בבושת פנים. שין חשף כי הוא מתחיל ליהוקים בימים אלו לסדרה, בעיקר לתפקידים הנשיים שצפויים להיות מרתקים: אשתו לשעבר של שין, הפסיכולוגית שלו ובתו בת ה-13.

2. למרות השמועות ולשמחת המעריצים, מנהל חטיבת הבידור ב-NBC בוב גרינבלט אישר כי הסדרה "קומיוניטי" תחזור למסך עוד העונה.

3. וגם אלק בולדווין יחזור לעונה נוספת של "רוק 30", שביעית במספר, אם הסדרה תחודש לעונה שביעית כמובן.

4. NBC תשיק את הפיילוט של "סמאש" - המתחרה הגדולה של "glee", באינטרנט ב-16 בינואר – שלושה שבועות לפני הבכורה הטלוויזיונית, מהלך מעניין מאוד של הרשת הארצית.

5. "The Voice" תחזור עם מנטורים אורחים מרשימים ובהם: קלי קלארקסון, ליונל ריצ'י, ג'ול ואלאניס מוריסט.

6. התכנית "משטרת האופנה" בהנחייתה של ג'ואן ריברס תורחב לשעה שלמה במקום חצי שעה.

7. קאת'י גריפין תקבל תכנית אירוח משלה ברשת "בראבו".

8. קורי מונטית' אישר כי ישוב לעונה הבאה של "glee", כמו גם ליה מישל וכריס קולפר שהודיעו זאת קודם לכן. לדברי גורמים ב-FOX, ריאן מרפי הצליח להמציא קו עלילה "מופלא", בו יהיה זה הגיוני שכולם יוכלו להמשיך ולתקשר זה עם זה, כולל חרוזים. לאור נתוני הרייטינג הבינוניים של העונה הנוכחית, לא ברור מי יישאר לצפות בכך.

המיותר: ביי ביי, מרתה סטיוארט

מרתה סטיוארט. Fernando Leon, GettyImages
כשלא הולך, לא הולך. מרתה סטיוארט/GettyImages, Fernando Leon

אחרי שכבר הורשעה בעבר בעבירות של שימוש בידע פנימי למטרות מסחר ואף ישבה מספר חודשים בכלא, ניחתה השבוע מכה נוספת על כוהנת הלייף סטייל וסידורי הפרחים - מרתה סטיוארט: רשת הולמרק החליטה לבטל את תכנית האירוח של סטיוארט לאחר כשנתיים באוויר. סטיוארט תנחה את התכנית האחרונה שלה במאי, ואחר כך תרד מהמסך.

הרשת עדיין נמצאת במגעים עם התאגיד של סטיוארט, MSLO ,בנוגע לחידוש התכניות האחרות בהפקתה, בהן "Emeril's Table" – תכנית בישול בהנחיית השף אמריל לגסה ו-"Mad Hungry With Lucinda Scala Quinn" – תכנית הבישול של שפית הארוחות המשפחתיות לוסינדה סקאלה קווין.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הביזאר: גארי ביוסי מחליף אישה וחושב שהוא מכשפה

התכנית "אמא מחליפה" נתנה מאז ומתמיד פלטפורמה טובה לדמויות קיצוניות לבקר בבתיהן של דמויות קיצוניות לא פחות ובכך ליצור סיטואציות ביזאריות להנאתנו. השבוע החלה גרסת הסלבס של התכנית בהשתתפות מפורסמים שאיך נאמר, לא הייתם רוצים שיגדלו את הילדים שלכם. בתכנית משתתפים בין היתר השחקן גארי ביוסי שהוכיח את יכולותיו להבעית אנשים בתכנית "המתמחה-סלבס" והראפר פלייבור פלייב – אדם שגם אם הוא רק ילך למכולת זה לא ייראה שגרתי.

ביוסי כבר הוכיח השבוע שהוא ליהוק מצוין לתכנית כאשר החליף את אשתו באשתו של טד האגרד – כומר לשעבר. ביוסי טרח לספר לאשתו הזמנית כי בחייו הקודמים היה אינדיאני, לוחם באלאמו ומכשפה שנשרפה על המוקד. גם ראיון קידום התכנית שהעניק ביוסי לאחת מתכניות הבוקר לא היה חף משיגעונותיו של השחקן: בתחילת הראיון הודה ביוסי למראיין סטיב אדוארדס על יחסו החם אליו כשהיה מועמד לפרס האוסקר בשנת 1978 על הסרט The Buddy Holly Story. אחר כך תהה בקול "מה החבר'ה האלה אכלו לארוחת בוקר" כאשר הדיון עסק בנישואים חד-מיניים. תגובתו של אדוארדס בסוף הראיון לא היתה יכולה לתאר טוב יותר את ההרגשה: "עלינו לסיים כעת, ולא מפני שזה מביך".

ליהוק-שיחוק: הקאמבק של סיביל שפרד

סיביל שפרד. Valerie Macon, GettyImages
ברוס וויליס גם בדרך? סיביל שפרד/GettyImages, Valerie Macon

אחרי שנתיים של הפסקה, סיביל שפרד חוזרת לטלוויזיה: השחקנית המוערכת תככב לצדה של ג'ניפר לאב-יואיט בדרמה "the Client List" של רשת Lifetime, המבוססת על סרט תחת שם דומה ששידרה הרשת לפני כשנתיים. שפרד תגלם בסדרה את אמה של יואיט (כפי שעשו שתיהן בסרט) שתגלם עקרת בית צעירה מטקסס שפונה לזנות כדי להתמודד עם קשייה הכספיים. ההופעות האחרונות של שפרד בטלוויזיה היו לפני כשנתיים בסדרות "No Ordinary Family" ו"שטויות שאבא שלי אומר" שירדו בינתיים מהמסך.

לינק לעת צרה: להשתכר בפאב של "איך פגשתי את אמא"

בפרק האחרון של הסדרה "איך פגשתי את אימא" הגשימו טד וברני את חלומם והקימו פאב משלהם באמצע סלון דירתו של טד העונה לשם "פאזלס" ("אנשים ישאלו 'למה "פאזלס"?' זה בדיוק הפאזל!"). במהלך התכנית הוצגה כתובת אינטרנט של הפאב ובדיקה קצרה מעלה כי האתר אכן קיים. באתר הבית של הפאב "פאזלס" תוכלו למצוא תמונות מערב הסילבסטר של ברני וטד, תפריט משקאות ועוד הפתעות.

הזמנתם כבר משהו לשתות? כנסו ל"פאזלס"

סרטון השבוע: "דקסטר", גרסת הקליפ המילולי

טרנד הקליפים המילוליים בישראל לא פסח גם על הפתיח של הסדרה "דקסטר". צפו בנעימת הפתיחה המוכרת בסגנון קצת שונה, מעניין מה האמריקאים יחשבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully