וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום הדרת נשים: פסטיבל אישה

9.1.2012 / 12:38

הפסטיבל הוותיק ייערך השנה על רקע האירועים המבישים בחברה הישראלית. במופעים המרכזיים: זמרת הג'אז קסנדרה ווילסון ומחווה נשית לשירי קווין ופרדי מרקיורי

על רקע אירועי השבועות האחרונים בנושא המביך המכונה "הדרת נשים", טוב לראות מוסד ותיק וטוב כמו פסטיבל אישה ממשיך בעוז ומציין 101 שנים ליום שחרור האישה הבינלאומי וייערך בין התאריכים 22-25 בפברואר.

"דווקא בעת כזו, כשמתחדדות עמדות קיצוניות ונפערים סדקים ופערים, מבקש פסטיבל אישה למקד את תשומת הלב בקול הנשי", אמרה המנהלת האמנותית של הפסטיבל, אורי אגוז. "המטרה היא לקיים אותו ולא לכסות עליו. לחשוף אותו במלוא המורכבות שלו ולא להסתירו או לצמצמו".

מופע החו"ל המסורתי של הפסטיבל יהיה השנה זה של קסנדרה ווילסון, זמרת הג'אז המפורסמת שתגיע להופעה אחת בתיאטרון חולון. הפקת המקור המרכזית תהיה של זמרות שרות משירי קווין במחווה לפרדי מרקיורי, שלמותו צוינו 20 שנה באחרונה. הזמרות שישתתפו הן אפרת גוש, דנה ברגר, יעל דקלבאום, לי טריפון, דנה עדיני, רווית הראל, מיי פינגולד ורעות יהודאי.

אירועים נוספים בפסטיבל: מרתון שחקניות שיבצעו מונולוגים בהובלת השחקנית הדס קלדרון, המופע "בקצב שלה" בהשתתפות יוצרות מתחילות, מופע משותף של עירית לינור ותמר גלעדי ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully